Eens. Maar ik wil soms ook aan mezelf denken. Hij is tot nu toe de enige die ik wil. Ik word niet zo snel verliefd. En zonder verliefdheid geen seks. Nu wil ik deze een beetje langer houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als jij bij je man wil blijven, moet je die verliefde vriend niet in de waan laten dat hij eventueel meer dan een neukertje on the side kan gaan worden. Dat is niet eerlijk tegenover zo'n een fatsoenlijke en lieve man.
Nu doe je net alsof scheiden zo simpel is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet scheiden?
Beetje buiten de deur seksen lost ook niks op.
Love! En ik hou nog steeds van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ben je dan met die man getrouwd?!
Waar een wil is is een weg. Ik zeg niet dat het makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:22 schreef Preuts het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof scheiden zo simpel is.
Maar je bent doodongelukkig! Wat maak je jezelf nou wijs?quote:
Het enige waar ik zeker van ben is dat ik niet van mijn man ga scheiden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:23 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Ik zeg niet dat het makkelijk is.
Nee, ik ben niet doodongelukkig. Ik wil alleen meer seks.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je bent doodongelukkig! Wat maak je jezelf nou wijs?
Laat een ander niet boeten voor de keuze die je zelf hebt gemaakt, dat is echt hartenloos. Het is niet jouw bezit, dus hem houden zit er sowieso niet in als het ook alleen maar om een beetje liefdevol seksen moet gaan en je niet ergens verder naar toe wil werken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:21 schreef Preuts het volgende:
[..]
Eens. Maar ik wil soms ook aan mezelf denken. Hij is tot nu toe de enige die ik wil. Ik word niet zo snel verliefd. En zonder verliefdheid geen seks. Nu wil ik deze een beetje langer houden.
Ik neem dit ter harte.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Laat een ander niet boeten voor de keuze die je zelf hebt gemaakt, dat is echt hartenloos. Het is niet jouw bezit, dus hem houden zit er sowieso niet in als het ook alleen maar om een beetje liefdevol seksen moet gaan en je niet ergens verder naar toe wil werken.
Denk aan hoe je zelf behandelt zou willen worden en geef die man gewoon de waarheid om zelf te kiezen voor jou en alles wat daar al dan niet bij hoort.
Wordt het onverhoopt niets, dan weet je dat het er gevoelsmatig bij jou wel in kan zitten en dan is het gewoon nog even wachten op een ander die je niet alleen vlinders kan en wil bezorgen, maar waarbij je je ook heerlijk zonder schuldgevoel kan laten gaan. Dat is pas echt genieten..
Zeg dat dan tegen je potentiële scharrel, dan weet hij waar hij aan toe is. En jij ook..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Preuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet doodongelukkig. Ik wil alleen meer seks.
Nou, daar zou ik doodongelukkig van worden als ik daarvoor buiten mijn huwelijk moest gaan zoeken. En dan én mijn man én mijn minnaar belazeren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Preuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet doodongelukkig. Ik wil alleen meer seks.
Ik ben zo bang dat ik hem ga verliezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen je potentiële scharrel, dan weet hij waar hij aan toe is. En jij ook..
Je hebt hem nu al niet en je hebt hem straks ook niet, als je zo'n deel van jezelf voor hem afsluit. Dit is meer dan een potje seksen voor jou gevoelsmatig and you know it, maar meer dan seks met een beetje gevoel kan hij niet van je krijgen. Komt dat oneerlijke gevoel je niet iets te bekend voor? Doe dat niet een ander ook nog eens aan..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:29 schreef Preuts het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik hem ga verliezen.
Ach, aangezien mensen van alle leeftijden vreemdgaan, zullen er wss ook mensen van alle leeftijden zijn die kicken op t maken van trolltopicsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Myrr het volgende:
Wat ik overigens niet begrijp is dat er bijna dagelijks mensen zijn op Fok, die dan denken dat het een leuk idee om een account aan te maken (echt… de moeite) om dit soort topics te openen, en dat ze dan denken dat dat leuk is ofzo. Echt, hoe oud ben je.
Volgens mij zullen we ons nog verbazen om de leeftijden die hier achter zitten.![]()
Waar leid je dat uit af, over heel FOK! dat zou geloven in monogamie? Nooit de topics over open relaties gezien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef Inverted_World het volgende:
Ik snap het wel ergens TS. Ik zou het echter niet doen. Schijnbaar gelooft heel fok in pure monogamie en alsof er nooit dit soort spanningen op je pad kunnen komen..het zal ongetwijfeld enkel spijt opleveren en dit zijn simpelweg dingen die alsnog besproken moeten worden.
Gewoon doen TS. Eerst neuken en dan vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Preuts het volgende:
Juist degenen die zo hard haten hier, zijn die die het niet zo nauw nemen ook.
Toen ik dit account maakte dacht ik niet eens aan een eigen topic openen. Ik wilde ook kunnen kijken waar ik als ongeregistreerde niet in kon kijken. Maar gisteravond was het heftig en ik zat met "ja of nee". Aangezien ik in het echte leven niemand erover kon vragen dacht ik het hier neer te typen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Myrr het volgende:
Wat ik overigens niet begrijp is dat er bijna dagelijks mensen zijn op Fok, die dan denken dat het een leuk idee om een account aan te maken (echt… de moeite) om dit soort topics te openen, en dat ze dan denken dat dat leuk is ofzo. Echt, hoe oud ben je.
Volgens mij zullen we ons nog verbazen om de leeftijden die hier achter zitten.![]()
Dankje voor je oprechte mening. Of advies. Ik heb er veel aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je hebt hem nu al niet en je hebt hem straks ook niet, als je zo'n deel van jezelf voor hem afsluit. Dit is meer dan een potje seksen voor jou gevoelsmatig and you know it, maar meer dan seks met een beetje gevoel kan hij niet van je krijgen. Komt dat oneerlijke gevoel je niet iets te bekend voor? Doe dat niet een ander ook nog eens aan..
Je zou niet een affaire beginnen of je zou het hem niet vertellen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef Inverted_World het volgende:
Ik snap het wel ergens TS. Ik zou het echter niet doen. Schijnbaar gelooft heel fok in pure monogamie en alsof er nooit dit soort spanningen op je pad kunnen komen..het zal ongetwijfeld enkel spijt opleveren en dit zijn simpelweg dingen die alsnog besproken moeten worden.
Volgens mij is het meer dat de OP wat ongelukkig geformuleerd is. Als er gelijk stond dat de huidige status quo is dat er al een half jaar niets tussen de lakens is gebeurt dan waren de reacties misschien wat milder.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:50 schreef Inverted_World het volgende:
Ok, misschien moet ik mijn vorige post maar terug nemen. Die aanpak is ronduit hufterig, laat die man toch weten waar hij aan toe is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 05:53 schreef Preuts het volgende:
Intussen door aan het piekeren. Maar toch een besluit genomen aan de hand van wat oprechte meningen hier.
Ik ga het niet doorzetten. Maar het plotseling uitmaken of hem vertellen dat ik getrouwd ben zou hem vreselijk kwetsen.
Mijn plan is om me zo onmogelijk mogelijk te gedragen. Het is beter als hij denkt dat ik een ondankbare, irritante kreng ben die niet bij hem past dan dat ik hem zou kwetsen door te vertellen dat ik getrouwd ben.
Ook zeer pijnlijk voor mij. Ook omdat ik zonder seks moet doorgaan. Of als ik geluk heb een keer per jaar. Maar het is niet anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |