SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zit nu met de tegeltjes wijsheid...het is toch riem onder het hart of zit ik er naast.
Help!!!!Volgens mij is het "Iemand een hart onder de riem steken"
![]()
![]()
Yepquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Cheszy het volgende:
[..]Volgens mij is het "Iemand een hart onder de riem steken"
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In het echt niet, omdat ze dan ff weg ging en als ze thuis kwam was het weer goed. Maar sinds ze in utopia zat zagen ze het wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren aan haar moeder dat ze nooit aan haar kunnen zien dat ze verdriet had /heeft , ook haar ex niet .
Punkrocker met flowers blabla kots kots
TEAM BAKSTEEN![]()
En ook niet normaal praten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
dit moet wel uit de hand lopen he ? o ja en Gina kan niet dansen![]()
Is het jullie niet opgevallen dat Ivan zich altijd van alles distantieert?
Geen excuses omdat het nu toevallig uit is met Nicole.
Nee hij is altijd het buitenbeentje.![]()
Dan klopt de TT niet,kom je nu mee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Cheszy het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ff gegoogled
https://onzetaal.nl/taala(...)er-het-hart-herkomstquote:Wat is de herkomst van iemand een hart onder de riem steken? En kun je ook zeggen: iemand een riem onder het hart steken?
Beide varianten zijn goed. Ze betekenen allebei 'iemand moed inspreken'. Een hart onder de riem steken komt vaker voor.![]()
En dat had hij altijd als kritiek op Chris, ja je werkt hard maar je doet niet met de groep meequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Is het jullie niet opgevallen dat Ivan zich altijd van alles distantieert?
Geen excuses omdat het nu toevallig uit is met Nicole.
Nee hij is altijd het buitenbeentje.
TEAM BAKSTEEN![]()
Kan echt zo zijn hoor. Maar snap hem zo niet, en een riem onder je hart is iemand steunen die het zwaar heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:43 schreef Cheszy het volgende:
![]()
![]()
Omdat ze haar nu 24/7 kunnen volgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
In het echt niet, omdat ze dan ff weg ging en als ze thuis kwam was het weer goed. Maar sinds ze in utopia zat zagen ze het wel.
Punkrocker met flowers blabla kots kots
[ afbeelding ]![]()
Had het gegoogled, het is allebei goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan echt zo zijn hoor. Maar snap hem zo niet, en een riem onder je hart is iemand steunen die het zwaar heeft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:47 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Had het gegoogled, het is allebei goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Cheszy het volgende:
Heb ff gegoogled
[..]
https://onzetaal.nl/taala(...)er-het-hart-herkomst
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: