Ik heb er in ieder geval niets zelf in geschroeft... Heb wel iets dat op een afstandbuisje lijkt meegeleverd gekregen, maar dat is er maar één, en er zouden er dus 8 moeten zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:01 schreef liedetector het volgende:
Ze zitten er in dus... wel een budget uitgevoerde kast zeg
Als je heel goed kijkt dan zie je dat de kast die ze daar gebruiken standaard zwarte afstandsbusjes heeft.quote:
Raar dit zeg, ik kan hem eventueel wel uitschroeven en even een foto maken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt dan zie je dat de kast die ze daar gebruiken standaard zwarte afstandsbusjes heeft.
Dat klopt. Als er ruimte voor een babyhandje tussen de achterplaat en het moederbord, dan is het goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:11 schreef Jefixed het volgende:
Het achterpaneel, waar de usb, hdmi poort etc zijn, zit er ook prima in... Anders zou ie niet eens passen, als er geen tussenbuisjes in zouden zitten?
Er is wel iets ruimte, maar ik krijg m'n vinger er niet geheel achter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Als er ruimte voor een babyhandje tussen de achterplaat en het moederbord, dan is het goed.
Heb ook wel hulp, maar diegene is op het moment niet beschikbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:38 schreef liedetector het volgende:
misschien he..... het is maar een idee.... misschien moet je hulp vragen van iemand die het vaker heeft gedaan, als je dat al lastig vind heb je strax met je frontpanel stekkerryjes echt een probleem.
Gaan we weer... Voor iemand die dit vaker gedaan heeft is het makkelijk ja. Je kan makkelijk zeggen ''Is echt makkelijk'', toen jij het voor de eerste keer deed zou je er ook niet meteen uitgekomen zijn....quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:39 schreef liedetector het volgende:
dan zou ik ff lekker wachten, dit zijn dingen die je normaal met 2 vingers in je neus doet namelijk
Ja dat probeer ik nu ook te doen, is gewoon lastig als je het voor de eerste keer doet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:41 schreef liedetector het volgende:
toenwas het nog met IDEkabels molex aansluitingen en ander gedoe,en kon je ook niet even op internet opzoeken hoe het dan moest.Dus gewoon de handleiding erbij en gaan.....
Klopt, alleen het zijn zo veel kabels... Geen flauw idee welke ik moet gebruiken...quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:43 schreef liedetector het volgende:
Maar ik snap je probleem niet... er staat gewoon op de kabels en je voeding waarvoor ze zijn...
Oke, iets duidelijker... De PCI-E kabels zitten 3 aansluitingen op, Je hebt gewoon de PSU, en dan loopt ie door naar 2 PCI-E aansluitingen, die appart van elkaar zitten. Beide 4 pins (?)quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:47 schreef liedetector het volgende:
en dat legt je youtube vids niet uit? ieg de 20+4 pins en de 8 pins op je moederbord
dan pci-e naar je videokaart, eventueel met verloop naar 8als je die niet hebt en op je graka wel.... en power naar je schijven/blurayspelers etc.... done
Op mijn videokaart kunnen in totaal 14 van die pinnetjes... 1 aansluiting heeft 6 pinnetjes totaal, en die daarnaast 8...quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:02 schreef liedetector het volgende:
en hoeveel pinnen moeten er op je graka aangesloten worden?
Welke kabels heb ik daarvoor nodig? Diskdrive heb ik niet, HD's bedoel je HDD en SSD?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Je HD's hebben ook voeding nodig.. Eventuele diskdrive.
Jep, zullen allebei sata nodig hebben (staat wel ergens in de handleiding of op het net).quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:01 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Welke kabels heb ik daarvoor nodig? Diskdrive heb ik niet, HD's bedoel je HDD en SSD?
Heb nog niets aangesloten binnen de PC zelf, alleen alle kabels op de voeding.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Jep, zullen allebei sata nodig hebben (staat wel ergens in de handleiding of op het net).
[ afbeelding ]
En heb je op je videokaart zowel de 6-polige als de 8-polige aangesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |