wat lukt je niet?quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:07 schreef Jefixed het volgende:
Hi allen, op het moment bezig met de voeding... Maar dat is me toch net iets te lastig, kan iemand mij daarbij helpen? Heb echt geen flauw idee welke kabels ik op de voeding moet aansluiten... Voorderest is alles prima verlopen, denk dat de voeding het enige moeilijke nog is
Meestal wordt het aansluiten van de front panel connectors (power knop, reset knop, power LED en HDD LED, en soms ook ook nog de interne speaker) lastiger gevonden dan het aansluiten van de voeding ...quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:07 schreef Jefixed het volgende:
Hi allen, op het moment bezig met de voeding... Maar dat is me toch net iets te lastig, kan iemand mij daarbij helpen? Heb echt geen flauw idee welke kabels ik op de voeding moet aansluiten... Voor de rest is alles prima verlopen, denk dat de voeding het enige moeilijke nog is
Of hij is even vergeten dat dat ook nog moet....quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:43 schreef Riparius het volgende:
Meestal wordt het aansluiten van de front panel connectors (power knop, reset knop, power LED en HDD LED, en soms ook ook nog de interne speaker) lastiger gevonden dan het aansluiten van de voeding ..
Hoe bedoel je afstandbuisjes? Heb 2 tutorials gevolgt op YT, met dezelfde kast, zelfde moederbord en er kwamen tot nu toe nog geen afstandbuisjes in beeld, gewoon vastschroeven met kleine schroefjes.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:27 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Even voor de zekerheid. Heb je wel de afstandsbusjes tussen je moederbord en kast gebruikt? (Heeft niets met het RAM of voeding te maken maar zou zo lullig zijn als je dat vergeten bent en POEF hoort bij het aanzetten..)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:29 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afstandbuisjes? Heb 2 tutorials gevolgt op YT, met dezelfde kast, zelfde moederbord en er kwamen tot nu toe nog geen afstandbuisjes in beeld, gewoon vastschroeven met kleine schroefjes.
Het kan zijn dat die busjes al op je moederbordtray of kast zitten, zo lang je moederbord maar niet plat op het metaal geschroefd zit. (Dan krijg je kortsluiting..)quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:29 schreef Jefixed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afstandbuisjes? Heb 2 tutorials gevolgt op YT, met dezelfde kast, zelfde moederbord en er kwamen tot nu toe nog geen afstandbuisjes in beeld, gewoon vastschroeven met kleine schroefjes.
deze pagina zal al zo'n 30mb geheugen opeisen, we smijten nu met bytes alsof het niks kost.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:00 schreef Riparius het volgende:
[..]
Toch wel. Ik heb nog eens een tijdje een DOS webbrowser gehad, Arachne heette die. Werkte best goed op een 486, maar dat was dan ook medio jaren '90. Er is veel meer mogelijk met weinig geheugen dan je denkt. Zo schreef ik destijds ook wel residente utilities in assembly die niet meer dan een paar honderd (!) bytes geheugen gebruikten. Moet je nu eens om komen ...
Ik heb afstandbuisjes gebruikt om de CPU Koeler te monteren, maar die waren gewoon geleverd bij de Scythe Mugen 4, alleen ik heb hier geen afstandbuisjes bij de kast gekregen... Heb hier bij de kast 6-32 screw hexagon, m3*5 flat en 6-32 screw flat gekregen...quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even kijken waar de schroefgaten in je moederbord zitten, en dan busjes in de corresponderende gaten in je kast schroeven. Zitten als het goed is bij je kast geleverd.
Excuses voor de kut kwaliteit ja, is een NZTX S340.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:53 schreef liedetector het volgende:
wat voor kast is het?
Op deze fotos namelijk niet echt iets te zien op deze manier
heb je een linkje naar zo'n tut?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef Jefixed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op al die tutorials gebruikte ze geen afstandbuisjes, ze schroeven het er zo in
Ik heb er in ieder geval niets zelf in geschroeft... Heb wel iets dat op een afstandbuisje lijkt meegeleverd gekregen, maar dat is er maar één, en er zouden er dus 8 moeten zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:01 schreef liedetector het volgende:
Ze zitten er in dus... wel een budget uitgevoerde kast zeg
Als je heel goed kijkt dan zie je dat de kast die ze daar gebruiken standaard zwarte afstandsbusjes heeft.quote:
Raar dit zeg, ik kan hem eventueel wel uitschroeven en even een foto maken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt dan zie je dat de kast die ze daar gebruiken standaard zwarte afstandsbusjes heeft.
Dat klopt. Als er ruimte voor een babyhandje tussen de achterplaat en het moederbord, dan is het goed.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:11 schreef Jefixed het volgende:
Het achterpaneel, waar de usb, hdmi poort etc zijn, zit er ook prima in... Anders zou ie niet eens passen, als er geen tussenbuisjes in zouden zitten?
Er is wel iets ruimte, maar ik krijg m'n vinger er niet geheel achter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Als er ruimte voor een babyhandje tussen de achterplaat en het moederbord, dan is het goed.
Heb ook wel hulp, maar diegene is op het moment niet beschikbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:38 schreef liedetector het volgende:
misschien he..... het is maar een idee.... misschien moet je hulp vragen van iemand die het vaker heeft gedaan, als je dat al lastig vind heb je strax met je frontpanel stekkerryjes echt een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |