Dat was het ook al voor hem toen het nog aan was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Enah het volgende:
Wat erg voor Ivan.
Dit is gewoon een kwelling.
GA WEG DAAR
Schreef ik net ook al. Die andere feestjes waren voor hem ook al een crime.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef TillyB het volgende:
Aan de andere kant.. zo heul veul verschil met voorheen is er nou ook weer niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef TillyB het volgende:
Aan de andere kant.. zo heul veul verschil met voorheen is er nou ook weer niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Schreef ik net ook al. Die andere feestjes waren voor hem ook al een crime.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Yeszie het volgende:
Wat dansen die toch dom zeg , ik vond Nicolien altijd zo leuk dansen![]()
SStream 2quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef sararaats het volgende:
Danst Colinda weer buiten beeld?
Ach ja, ik zie het morgen wel.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef sararaats het volgende:
Danst Colinda weer buiten beeld?
Ach ja, ik zie het morgen wel.
Jaaa toen was het echt nog leukquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
dat waren nog eens tijden.
of Aike met dat vingertje
ze barst er misschien nog uit!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jaaa toen was het echt nog leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die jurk van Collie niet een beetje te straks ??
Ze heeft zich weer op kunnen laden ,zolang ze het maar van problemen van andere kan genieten , hoeft ze zichzelf niet bloot te geven .quote:
Voelt zij zich minder zielig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:42 schreef LLgetikt het volgende:
ivan lucht zijn hart tegen de verkeerde
judas laura
Ik heb eerder het idee, dat zij er ook een beetje moeite mee heeft en daardoor zo uitbundig doet.quote:
Duidelijk ook dat ze niet zichzelf kon zijn en dat ze zich zo inhield.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Schreef ik net ook al. Die andere feestjes waren voor hem ook al een crime.
Klopt. Het is goed, dat die 2 geen relatie hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk ook dat ze niet zichzelf kon zijn en dat ze zich zo inhield.![]()
Toen Joey met een ander meisje had gezoend omdat hij daar gewoon zin in had zei ze dat hij het dan toch ook met haar kon doen .quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja en evengoed terug blijven komen , het kwam gewoon niet aan.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Toen Joey met een ander meisje had gezoend omdat hij daar gewoon zin in had zei ze dat hij het dan toch ook met haar kon doen .
Toen zei Joey , ja maar ik wil ze ook ne*ken en toen.... grapje
Maar ze hadden niks en het deed haar ook niks hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Toen Joey met een ander meisje had gezoend omdat hij daar gewoon zin in had zei ze dat hij het dan toch ook met haar kon doen .
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel door dat hij er vreselijk veel last van heeft. Waarom als je als vrienden verder wil kon ze vandaag hem niet even laten weten dat ze het snapt dat hij liever er niet bij is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee, dat zij er ook een beetje moeite mee heeft en daardoor zo uitbundig doet.
Ze zei eerder op de avond iets, waardoor ik merkte, dat het haar echt niet koud laat dit allemaal.
Toen ik haar net in die jurk zat dacht ik echt dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jaaa toen was het echt nog leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die jurk van Collie niet een beetje te straks ??
Dat vind ik nou het misselijkste van alles.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk ook dat ze niet zichzelf kon zijn en dat ze zich zo inhield.![]()
Dat dus...ohoh wat heeft ze veel ingeleverd!!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Enah het volgende:
[..]
Dat vind ik nou het misselijkste van alles.
Ze is precies hetzelfde nog.
Met haar kan ik eindelijk mezelf zijn.
Okee ze heeft een wat grotere bek nu, maar die heeft ze altijd al gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |