Origineel van 44rdbeiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Bij gebrek aan een paintbattle ben ik zelf maar even aan het prutsen....
orgineel:
[ afbeelding ]
resultaat:
[ afbeelding ]
Any thoughts....
Ik ben niet tevreden over de bliksem, maar weet niet hoe ik hem kan verbeteren...
ONZ / Onzin Paints! is eigenlijk meer vragen en informatie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:07 schreef Diemux het volgende:
[..]
Waarom niet verder in ONZ / Onzin Paints!
Zoiets bedoel je ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand hier wat van maken? Een dinosaurus of zo? (Dan moet het plaatje wel wat verlengd worden voor de lange nek! )
YEAH!quote:
quote:
GOD! VER! DOMME!!! _____________________________!quote:
Netjes!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef GekkePoes het volgende:
ik ben de laagjes kwijt, maar de kop heb ik kunnen aanpassen:D
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:08 schreef ToT het volgende:
Misschien een zeemonster bij deze?
[ afbeelding ]
Of een human sacrifice bij deze?
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je foto's gebruikt die je zelf gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:48 schreef GekkePoes het volgende:
maak hier ook maar eens wat van
[ afbeelding ]
quote:
ahaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je foto's gebruikt die je zelf gemaakt hebt.
Dat is tegenwoordig bijna standaard. Je moet goed zoeken om een foto te vinden die niet nabewerkt is...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:27 schreef ToT het volgende:
Overigens zijn die foto van die boom en van die koters beiden al zwaar gephotoshopped, om de kleuren en scherpte wat te verbeteren. Beetje over the top gegaan, maar zo aan de muur ziet het er mooi uit!
Ja deze heb ik dus zelf gesoept.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bijna standaard. Je moet goed zoeken om een foto te vinden die niet nabewerkt is...
Mooi gedaan hoor! Het is bijna niet te zien dat de foto bewerkt is, ziet er natuurlijk uit...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze heb ik dus zelf gesoept.
Met name met die koters was het een flinke opgave i.v.m. schaduwen en dat ik bij het ene mormel de kleur en het contrast ZO wilde veranderen, en bij een andere koter weer op een heel andere manier. Om nog maar te zwijgen over het water; daar zit ook heel veel werk in.
Thx!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor! Het is bijna niet te zien dat de foto bewerkt is, ziet er natuurlijk uit...
Hooguit dat de kleuren misschien een beetje te intens zijn maar dat is ook een kwestie van smaak. En bij warm zonlicht zo het er best zo kunnen uitzien...
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
De originelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met name die boom heb ik wel HEUL erg verscherpt enzo, maar op canvas komt het zo wat beter uit.
Thx!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo wat een verschil met dat water, dat ziet er bewerkt echt stukken beter uit... Mooi gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |