Geluksvogelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nop lekker thuis, EUR is 5 min rijden voor mij. Geen zin om voor kamers te betalen, studentenleven is al duur genoeg.
Oh je gaat ook naar Erasmus. Dan hebben we samen collegesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nop lekker thuis, EUR is 5 min rijden voor mij. Geen zin om voor kamers te betalen, studentenleven is al duur genoeg.
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
Oh je gaat ook naar Erasmus. Dan hebben we samen colleges
#omg
Oh nicequote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef zwerty het volgende:
[..]
Criminologie, maar ik heb ook een paar blokken Recht
Hetzelfde geldt voor biologie en in zekere mate voor scheikunde.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:47 schreef gjtenham het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of de rekentoets in de huidige vorm voldoet! Het AD bericht vandaag dat de verplichte rekentoets meer een verkapte toetsing van leesvaardigheid is dan een daadwerkelijke proeve van bekwaamheid in rekenvaardigheid.
Weer iets dat ik al goed hadquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:52 schreef MyloXylo het volgende:
Tweede aanvulling op biologie VWO
http://www2.cito.nl/vo/ex2015/VW-1018-a-15-1-c-A2.pdf
Ik had die fout en nu nog steeds fout... Had die vraag verkeerd geïnterpreteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:09 schreef Rmadrista het volgende:
[..]
Weer iets dat ik al goed had, wanneer komen ze met een aanvullig waar ik daadwerkelijk wat aan heb
Geneeskunde, jij?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik heb de vu wel overwogen, maar heb uiteindelijk gekozen voor de EUR. Wat ga je studeren?
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:25 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik heb de vu wel overwogen, maar heb uiteindelijk gekozen voor de EUR. Wat ga je studeren?
Econometrie. Is er nog een loting of gaat alles via decentraal tegenwoordig?quote:
Econometrie, jij?quote:
heftige studiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:55 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Econometrie. Is er nog een loting of gaat alles via decentraal tegenwoordig?
[..]
Econometrie, jij?
IBAquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:55 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Econometrie. Is er nog een loting of gaat alles via decentraal tegenwoordig?
[..]
Econometrie, jij?
ze wilden geloof ik meer inspraak in het bestuur ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:03 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen waarom het maagdenhuis werd bezet? Ben niet zo goed op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |