Nee inderdaad. En dan die lappen tekst... Ik kreeg 'm bijna niet af waardoor ik moest haasten. Waar m'n eindantwoord verschilde van het antwoord van het correctievoorschrift heb ik 0 punten toegekend, dus hopelijk heb ik wat hoger door tussenstappen enz.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dit idd. Best een klote toets, veel vage vragen die het oefenen echt niet waard waren
Ik heb 'm andersom. Dus 0,032:1, maar dat is hetzelfde. Alleen had ik daar 3,2*10^-2 van moeten maken of zou dit goed gerekend worden?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:53 schreef darthsideaus1 het volgende:
Haters gonna hate hahaha.
Btw; voor de mensen die op hebben gelet en nog ff hebben gekeken naar wat ik gepost heb in het scheikunde topic hadden sws 3 gratis punten kunnen hebben door te prutsen met de evenwichtsvoorwaarde waarbij 1,0 : 31 als antwoord eruit kwam.
Nope, maar vaak word je daar wel toe aangezet omdat je anders te veel significante getallen hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Was het eigenlijk verplicht om alles in standaardnotatie te schrijven?
is gewoon goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:53 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik heb 'm andersom. Dus 0,032:1, maar dat is hetzelfde. Alleen had ik daar 3,2*10^-2 van moeten maken of zou dit goed gerekend worden?
Ik heb ook 1:31 eruit is dat goed of moet ik het per se als 0,03:1 opschrijven?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:53 schreef darthsideaus1 het volgende:
Haters gonna hate hahaha.
Btw; voor de mensen die op hebben gelet en nog ff hebben gekeken naar wat ik gepost heb in het scheikunde topic hadden sws 3 gratis punten kunnen hebben door te prutsen met de evenwichtsvoorwaarde waarbij 1,0 : 31 als antwoord eruit kwam.
Nee 1:31 is goed, het aantal significante getallen was 2 en dan mag je 1'tje meer/minder hebben dus dit kan gwn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:55 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ik heb ook 1:31 eruit is dat goed of moet ik het per se als 0,03:1 opschrijven?
Ja inderdaad. Ben blij dat ik dat nog even had geoefend. Ik las trouwens glucose i.p.v. glycerol bij vraag 19, zou ik alsnog punten krijgen voor de waterstofbruggenquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:55 schreef RRuben het volgende:
Trouwens dat met het volume van een gas enzo waar we vanochtend over zaten te kutten kwam gelijk in de 2de vraag haha
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:00 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben blij dat ik dat nog even had geoefend. Ik las trouwens glucose i.p.v. glycerol bij vraag 19, zou ik alsnog punten krijgen voor de waterstofbruggen?
Ik zou 1 punt gegeven hebben vanwege de -OH bruggenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:00 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben blij dat ik dat nog even had geoefend. Ik las trouwens glucose i.p.v. glycerol bij vraag 19, zou ik alsnog punten krijgen voor de waterstofbruggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |