Top, dit!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Gebruikersna het volgende:
Ikea
Edit: https://www.presentkorttorget.se/Overview.aspx
Uiteraard, maar ik ken haar adres niet en ik wil haar toch verrassenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:24 schreef lasters het volgende:
Je kan nog altijd gewoon in NL wat kopen en het daarna opsturen naar haar
Vraag dan iemand die weet waar ze precies woont waar ze precies woont!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ken haar adres niet en ik wil haar toch verrassen
Hoe ga je het cadeau aan haar geven dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ken haar adres niet en ik wil haar toch verrassen
Een e-mail met de cadeaukaart doorsturenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe ga je het cadeau aan haar geven dan?
Hm, mag ik je aanraden haar adres te achterhalen en te kiezen voor post. Vrouwen zijn daar gevoelig voor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een e-mail met de cadeaukaart doorsturen
Het is een vriendin.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, mag ik je aanraden haar adres te achterhalen en te kiezen voor post. Vrouwen zijn daar gevoelig voor.
Dat weet ik, ik heb de OP gelezen. Maar nog steeds, gleufmensen zijn daar gevoelig voor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is een vriendin.
Geen potentieel partner
Tja, dat kan. Dat is verder niet mijn probleemquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb de OP gelezen. Maar nog steeds, gleufmensen zijn daar gevoelig voor.
Ik heb je gewaarschuwd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat kan. Dat is verder niet mijn probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |