Volgende week, via Plus.quote:
Zo.... fucking.... donker.... weer....quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow ziet er ook tof uit![]()
22 september komt die uit.
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 01:07 schreef Dagger87 het volgende:
Zo, Bloodborne uitgespeeld in 52 uur op lvl 126. Dat was leuk. Geen idee wat ik nu ga spelen. Denk just cause 2 voordat Batman uitkomt.
Heb je een linkje? M'n harde schijf is volquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gister een hybride harde schijf besteld voor de ps4. Komt vandaag binnen. Ik vind de laadtijden bij the witcher 3 wat lang duren. En aangezien dit al lang op mijn lijstje stondZou vandaag moeten binnen komen.
Als het zoals Dark Souls is, dan is het gewoon 'uitdagend', oftewel je moet goed je best doen en scherp doen, maar daardoor wordt je ook steeds beter en kom je dus verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is Bloodborne nou echt zo lastig of valt het mee ?
U wenst, wij draaienquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je een linkje? M'n harde schijf is vol
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TBquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
U wenst, wij draaien![]()
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1072245
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm..1TB .. heb eigenlijk liever 1,5 - 2TB
Ik zie alleen de 1TB en 500GB versiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Staat er ook bij, alleen wat prijziger. Voor mij is het in ieder geval voldoende.
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Jeetje ligt het aan mij of is het laatste gedeelte in de great temple bij guacamelee echt bizar moeilijk
Het stuk daar voor, zit halverwege de tempel en zit nu vast bij een stuk tegen drie behoorlijk pittige enemiesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:38 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Het stuk naar Calaca toe? Of de eindbaas zelf? Het eindgevecht is namelijk zodra je de aanvallen ziet aankomen echt heel erg makkelijk.
Volgens mij is dat wel vet met een VR bril op je bakkesquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo.... fucking.... donker.... weer....![]()
![]()
Dan ben ik meer benieuwd naar Adr1ft...
Nee, 2 dagen geleden postte ik nog een linkje van PSplus met 10 Euro korting maar die is inmiddelsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Is psplus nog ergens in de aanbieding?
Het is inderdaad een geweldig spelquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
Ik vind The Witcher 3 het beste spel van de afgelopen jaren
Die sidequestsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is inderdaad een geweldig spelSnapte eerst niet waar die hype over ging en toen toch maar besloten hem te halen.. zo blij dat ik dat heb gedaan
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die sidequests![]()
Ik ga die expansion pass kopen
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je hem dan ook gelijk cadeau aan je favoriete FOK!ster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |