The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
heb het ook maar op normal gezet, de laadtijden als je doodgaat zijn best kutquote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
Oh ik vind de combat op zich nog wel oke... stukken beter dan bijvoorbeeld Skyrim, je hebt redelijk wat mogelijkheden qua builds enzo en op hard is het zo nu en dan nog best een uitdaging. Op easy spelen zou ik persoonlijk echt dodelijk saai vinden, ik wil wel een beetje moeite doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:52 schreef n8n het volgende:
Is bloodborne combat meer als god of war qua souplesse of hoe moet ik dat zien?
Matige trollpoging 2/10.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.
qua soepel - echt soepel - ken ik alleen GoWquote:Op zondag 31 mei 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De combat van bloodborne is qua souplesse alleen met andere From Software games te vergelijken.
Is het ook gewoonquote:Op zondag 31 mei 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Whahaha Bloodborne houterig noemen. Fucking noobs hier.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Dat denkt iedereen ook van jouquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Boeken van games lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Of het is gewoon niet jouw soort game. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat? Boeken?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juliquote:
Niet zo happenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah, het eerste boek van The Witcher komt uit 1986
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook een die de film kijkt ipv het boek leest?
Ja, Raging Blast 2 vond ik ook het leukst (al heb ik me ook vermaakt met Raging Blast).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet ook nog al die online wins etc..
En die kut trophies waarbij je paar keer alle dragonballs moet vinden om zo de laatste chars/supers/ultimates te krijgen![]()
Dat team vinden om samen te questen is ook zwaar kut. Iedereen zit alleen maar in de lobby te schreeuwen maar dat hele invite systeem werkt ook voor geen meter.
[..]
+ vind het wel zwaar jammer dat niet alle characters er zijn en dat je zo'n basic saiyan transformatie krijgt ipv die van vroeger.
Eigenlijk vind ik Raging Blast 2 de laatste goeie DBZ game. Helaas zat er in dat spel ook geen GT characters
Naruto storm games zijn wel baas
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga geen boeken lezen naar aanleiding van een game. Al snap ik het bij Witcher of Metro 2033 nog wel aangezien dat het origineel is.
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...quote:Op zondag 31 mei 2015 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
schijNbaar kent iedereen in Polen het verhaal van The Witcher ookal gamen ze niet.
Kan hem niet vinden op imdb.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is ook een TV-serie van geweest, wat ze vervolgens naar Amerikaans gebruik compleet verknipt hebben om er een speelfilmpje van te maken, die compleet flopte...
De 4e in het Nederlands vertaald. Of eigenlijk de vijfde sinds het eerste boek uit 2 boeken bestaat. :pquote:Op zondag 31 mei 2015 17:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja daarop is het verhaal van de Witcher gebaseerd. Er zijn nu 3 boeken van uit. De 4de komt in juli
Ik zie het belang gewoon niet. Dark Souls en Ninja Gaiden speelde ik om de combat. Net als Diablo. De core van die games us juist het vechten. Hier is het alleen maar een behangetje bij een verder prima verhaal met meer dan uitstekende voice actors. Daar ga ik dan niet teveel tijd aan verspillen.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk maar je mist weldegelijk prima combat en imo een redelijk belangrijk onderdeel van het spel.
Zwakke plekken zoeken en uitbuiten bv. vind ik ook wel bij het personage passen.
En nu ook zonder dat de fbi weet dat ik een ps4 hebquote:Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je dit nou had gegoogled!
[..]
Dan kreeg je deze link
Ik had hem laatst voor een euro of 6-8 gedownload met korting via PS+ dat is het enige dat ik nog weet.quote:
Gefaald op de PS4 , niet op andere consolesquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
Patches overalquote:Op zondag 31 mei 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gratis voor plus leden ?
http://www.pushsquare.com(...)et_fighter_iv_on_ps4
Gefaald spel dus zou wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |