The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:42 schreef n8n het volgende:
Nu is de hamvraag, gaat het laden na een dood in bloodborne snel?
heb het ook maar op normal gezet, de laadtijden als je doodgaat zijn best kutquote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
Oh ik vind de combat op zich nog wel oke... stukken beter dan bijvoorbeeld Skyrim, je hebt redelijk wat mogelijkheden qua builds enzo en op hard is het zo nu en dan nog best een uitdaging. Op easy spelen zou ik persoonlijk echt dodelijk saai vinden, ik wil wel een beetje moeite doen.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
The Witcher speel je toch ook niet voor de combat? Die game is gebouwd rond het vertellen van een verhaal, en de combat is alleen maar een klein obstakel tot de volgende cutscene.
Heb het niveau van de combat daarom ook maar op het makkelijkst gezet. De game draait daar niet om en voegt daarom geen uitdaging toe. Het is vaak alleen maar een storende onderbreking, waar ik z.s.m. vanaf wil zijn.
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:52 schreef n8n het volgende:
Is bloodborne combat meer als god of war qua souplesse of hoe moet ik dat zien?
Matige trollpoging 2/10.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War is veel soepeler, BB is houterige poep.
qua soepel - echt soepel - ken ik alleen GoWquote:Op zondag 31 mei 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De combat van bloodborne is qua souplesse alleen met andere From Software games te vergelijken.
Is het ook gewoonquote:Op zondag 31 mei 2015 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Whahaha Bloodborne houterig noemen. Fucking noobs hier.
quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Dat denkt iedereen ook van jouquote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?quote:Op zondag 31 mei 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
Wat is The Witcher saai zeg, graphics zijn oke maar het verhaal slaat op niks, dialogen zijn saai...
Boeken van games lezenquote:Op zondag 31 mei 2015 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Laat me raden, niet de vorige delen gepeeld of geen van de boeken gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |