quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:45 schreef Rekkie het volgende:
Zwakkeling...... niet kunnen stoppen is voor mietjes!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:55 schreef Roces18 het volgende:
Lafaard
Ik doe no PMO
daarbij is stoppen met roken een wandeling door het park
Grappig hoe de anti-rook-lobby de Nederlander zo ver heeft gekregen dat dit antwoord als normaal wordt gezien.quote:
Heb ik anders zelf wel gedaan. Van 'n pakje per dag naar een datum bepalen (zoals remlof zei) waarop ik zou stoppen en dat gewoon doen. Werkte prima.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef Kreator het volgende:
Grappig hoe de anti-rook-lobby de Nederlander zo ver heeft gekregen dat dit antwoord als normaal wordt gezien.
Doe je ook niet bij een gokverslaafde, drankverslaafde of drugsverslaafde. Zo simpel is het namelijk niet.
Toch is het zo simpelquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grappig hoe de anti-rook-lobby de Nederlander zo ver heeft gekregen dat dit antwoord als normaal wordt gezien.
Doe je ook niet bij een gokverslaafde, drankverslaafde of drugsverslaafde. Zo simpel is het namelijk niet.
Ah, dus in feite klop je jezelf even op de rug door te zeggen dat jij wel heel sterk bent.quote:
Ga ik doen 14.gifquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:48 schreef remlof het volgende:
Je kan wel stoppen, als je maar echt wil. Ik rookte meer dan een pakje per dag en ben er nu ook al meer dan drie weken vanaf, zonder al teveel problemen.
Neem je voor om op een bepaalde datum te stoppen (niet te snel) en leef daar naar toe. Op die dag, als je nog één sigaret hebt, steek je die op en doordring je ervan dat dat de laatste sigaret is die je ooit zal roken.
Je kan het nog wat vergemakkelijken door nicotinepleisters te gebruiken in het begin, maar dat was bij mij nog niet eens twee weken nodig.
Ik heb zo'n ding, is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ontopic:
Ga vapen. Krijg je 95% minder troep binnen en het smaakt ook nog eens veel beter. Kun je rustig je verslaving afbouwen en nicotine verminderen.
[ afbeelding ]
Wat voor één? Er zit nogal veel kwaliteitsverschil in.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb zo'n ding, is toch niet hetzelfde
Ik rook zo'n 10 jaar, dus dat is al vrij lang. Niemand die me zegt dat ik moet stoppen, waarschijnlijk ook omdat ik toevallig veel rokers ken. Ik wil het zelf.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo moeilijk vond toen ik eenmaal die beslissing genomen had. Verschil is denk ik dat je gewoon echt moet willen stoppen. Stoppen omdat anderen (je familie/partner/de maatschappij) vinden dat je dat moet terwijl je zelf wel prima doorpaft werkt niet.
Ik had er écht genoeg van, van het roken, soms echt een peuk met tegenzin oproken, om de volgende week aan te steken en daarvan te genieten. Heb vaker geprobeerd te stoppen, op aandringen van anderen, en dat ging gewoon voor geen meter.
Natuurlijk is het vast heel anders als je 30 jaar gerookt hebt, maar TS is volgens mij nog helemaal niet zo oud, dus dan zit die gewoonte er een stuk minder in dan wanneer hij al 35 jaar een pakje VanNelle naar binnen rookt.
De goedkoopste van de Jumboquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat voor één? Er zit nogal veel kwaliteitsverschil in.
99% van rokers wil echt stoppen met roken. Non-argument. Verslaving werkt gewoon niet voor iedereen hetzelfde. Omgeving, stress, genetica, etc etc. Allemaal bepalend voor hoe moeilijk of makkelijk het is om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Verschil is denk ik dat je gewoon echt moet willen stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |