abonnement Unibet Coolblue
pi_152982322
Ik las onlangs wat spul over Binck en plus500.

Na plus500 de demoversie geprobeerd te hebben las ik op fok dat dit gelijk staat aan gokken in een ander jasje en ik denk dat hier niet veel mee te verdienen valt.

Weet iemand of je met je gratis ¤25 tegoed toch nog iets van winst uit kan halen? Is het waard om je telefoonnummer te geven in ruil voor ¤25 met (hele kleine, denk ik) kans op winst?

En hoe zit het met Binck? Werkt dit hetzelfde als plus500 of is dit ook flut?

Zijn er misschien serieuze sites/apps waar je echt wat aan hebt qua geld verdienen en waar je serieus skills voor nodig hebt?

Hoop dat iemand misschien deze vragen kan beantwoorden.
pi_152982974
kan je een beetje pokeren?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_152983517
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef marc0871 het volgende:
kan je een beetje pokeren?
Nope
pi_152984870
Ten eerste vergeet het maar dat je even snel rijk kan worden.

Wat betreft de twee bedrijven: Binck is een broker die je de gelegenheid biedt om te handelen in een heel scala aan financiële producten, van relatief veilige obligaties tot meer risicovolle producten als aandelen en opties. Plus500 houdt zich volgens mij alleen bezig met CFD's. Dat zijn uiterst risicovolle producten en zeker geen speelgoed voor een onervaren speculant.
pi_152991225
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:29 schreef lyolyrc het volgende:
Ten eerste vergeet het maar dat je even snel rijk kan worden.

Wat betreft de twee bedrijven: Binck is een broker die je de gelegenheid biedt om te handelen in een heel scala aan financiële producten, van relatief veilige obligaties tot meer risicovolle producten als aandelen en opties. Plus500 houdt zich volgens mij alleen bezig met CFD's. Dat zijn uiterst risicovolle producten en zeker geen speelgoed voor een onervaren speculant.
Ik heb ook zeker niet de intentie om hier rijk mee te worden en weet dat dit amper haalbaar is.

Ik ben nog minderjarig en wil me graag dus in het beleggen verdiepen en al een beetje in de praktijk toepassen. Heb je tips voor me waar ik het best mee kan beginnen? Bijv. tot ik meerderjarig ben met schaduwportefeuille bij Binck oefenen en leren (ik noem maar iets) of gaan sparen of werken etc.
pi_152992306
Als je minderjarig bent is je inleg waarschijnlijk klein. Dan gaat bij Binck je winst al snel op aan de kosten.
pi_152992376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef eenjongen... het volgende:
Als je minderjarig bent is je inleg waarschijnlijk klein. Dan gaat bij Binck je winst al snel op aan de kosten.
Idd. Ik las al op dit forum dat transactiekosten hoog zijn voor een kleine inleg op Binck.
pi_152992584
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Idd. Ik las al op dit forum dat transactiekosten hoog zijn voor een kleine inleg op Binck.
Dan kan je beter bij De Giro beginnen, daar liggen de kosten een stuk lager.
pi_152992632
En dan is er best wel winst te maken, maar lees je eerst goed in. En als je dan twijfelt, lees je dan nog een keer goed in tot je het zeker weet.

Ik kan me nu nog steeds wel voor mijn kop slaan om de fouten die ik in het begin maakte. (ook minderjarig in die tijd)
pi_152993801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:28 schreef eenjongen... het volgende:
En dan is er best wel winst te maken, maar lees je eerst goed in. En als je dan twijfelt, lees je dan nog een keer goed in tot je het zeker weet.

Ik kan me nu nog steeds wel voor mijn kop slaan om de fouten die ik in het begin maakte. (ook minderjarig in die tijd)
Zou je me kunnen vertellen wat jij hebt gedaan toen je minderjarig was? Welke broker en wat er was misgegaan, waar ik op kan letten enz. Zou dat zeer appreciëren. Via DM/PM mag ook.
pi_152994258
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:52 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Zou je me kunnen vertellen wat jij hebt gedaan toen je minderjarig was? Welke broker en wat er was misgegaan, waar ik op kan letten enz. Zou dat zeer appreciëren. Via DM/PM mag ook.
Ik heb er nu ff geen tijd voor, morgen een toets, maar als je mij morgen een dm stuurt zal ik je vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik ben alleen geen professional, maar misschien dat ik je wel voor wat beginnersfouten kan behoeden. :)
pi_152994632
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:02 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb er nu ff geen tijd voor, morgen een toets, maar als je mij morgen een dm stuurt zal ik je vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik ben alleen geen professional, maar misschien dat ik je wel voor wat beginnersfouten kan behoeden. :)
Aah Super fijn! Alvast bedankt! Succes met leren.

Nog even een on-topic vraag. Ik ben dus minderjarig en vind beleggen interessant, met het oog op de toekomst (eventuele baan voor mij later). Wat is het handigst om te doen qua geld verdienen met beleggen. Als ik reviews van Binck lees over slechte service en weet ik het wat zie ik door de bomen het bos niet meer. Zijn er geen "goede" "betrouwbare" relatief goedkope brokers waar je een klein beetje winst kan maken. Of is alles op internet zo slecht dat je er beter een baan van kan maken als je het interessant vindt. (ben echt een leek op dit gebied :)
pi_153040180
Neem eens een kijkje op mijn blog! BusinezzTime.blogspot.nl (wel in het Engels) Ben zelf nu drie jaar bezig met forex etcetera, heb wat goede tips daar voor je en eventueel advies als je dat nodig hebt :)
pi_153040207
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef VinceBT het volgende:
Neem eens een kijkje op mijn blog! BusinezzTime.blogspot.nl (wel in het Engels) Ben zelf nu drie jaar bezig met forex etcetera, heb wat goede tips daar voor je en eventueel advies als je dat nodig hebt :)
En ben trouwens ook pas 21, al begonnen met leren van traden toen ik ook minderjarig was!
pi_153045900
Je eigen bank heeft zelf meestal ook wel een broker service. Wellicht wat laagdrempeliger dan je geld bij een aparte broker te stallen. Mocht je toch een budget broker willen; ik hoor goede verhalen over de Giro (is aanzienlijk goedkoper dan andere brokers).

Als je toch gaat beleggen, zeker als je er weinig verstand van hebt, ga geen risico's opzoeken, denk niet dat je snel rijk kan worden. Blijf bij grote bedrijven, die het liefst een beetje defensief zijn, of stop je geld in een beleggingsfonds. Zo kan je op jaarbasis wellicht toch een goede 6 a 8 procent rendement boeken (toch aanzienlijk beter dan een spaarrente van 1.4%!).
pi_153054206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:37 schreef VinceBT het volgende:
Neem eens een kijkje op mijn blog! BusinezzTime.blogspot.nl (wel in het Engels) Ben zelf nu drie jaar bezig met forex etcetera, heb wat goede tips daar voor je en eventueel advies als je dat nodig hebt :)
Die site is gruwzaam.

I made over 1000% ROI in the last 3 week, isn't that amazing...
Kunnen we leren hoe we dat ook zouden kunnen?

The risks higher, that's why the return on investment is also that big. But with a good stop loss you can change the world.


For Christ's sake.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bart2002 op 28-05-2015 23:00:54 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 31 mei 2015 @ 20:46:31 #17
437676 VinceBT
Broekieee
pi_153138671
Haha, begin maar met het tekenen van patronen in charts, vooral de up/decending triangle. kom je een heel eind mee :)
pi_153139960
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:46 schreef VinceBT het volgende:
Haha, begin maar met het tekenen van patronen in charts, vooral de up/decending triangle. kom je een heel eind mee :)
Ik ga de patronen tekenen in de "charts" en dan zie ik wel hoever ik kom.
Bedankt voor de tip VinnieBabe.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 31 mei 2015 @ 21:17:03 #19
437676 VinceBT
Broekieee
pi_153140024
https://www.tradingview.com/chart/rF99PYWT/

Als t goed is staat hier meteen compleet in wat ik gebruik :)
pi_153142180
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:17 schreef VinceBT het volgende:
https://www.tradingview.com/chart/rF99PYWT/

Als t goed is staat hier meteen compleet in wat ik gebruik :)
Als we dit samen nou een beetje geheim kunnen houden dan levert dat voor ons alleen maar profit op. Ik zag dat meteen. Maar mondje dicht dus.
En je moet misschien ook even die link wissen. Geen slapende honden.. maar dat weet je wel.

Maar even serieus: geloof jij werkelijk dat die lijntjes en kleurtjes jou op wat voor manier dan ook gaan helpen om geld te verdienen? Je weet dat dit prachtig is om het verleden te duiden maar dat het volstrekt waardeloos is om de toekomst proberen te voorspellen?
Als ik je nog zou kunnen behoeden voor dat misverstand dan heb ik mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan. Graties for You.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart2002 op 31-05-2015 22:25:23 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_153144105
:')
  zondag 31 mei 2015 @ 22:54:20 #22
437676 VinceBT
Broekieee
pi_153144145
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als we dit samen nou een beetje geheim kunnen houden dan levert dat voor ons alleen maar profit op. Ik zag dat meteen. Maar mondje dicht dus.
En je moet misschien ook even die link wissen. Geen slapende honden.. maar dat weet je wel.

Maar even serieus: geloof jij werkelijk dat die lijntjes en kleurtjes jou op wat voor manier dan ook gaan helpen om geld te verdienen? Je weet dat dit prachtig is om het verleden te duiden maar dat het volstrekt waardeloos is om de toekomst proberen te voorspellen?
Als ik je nog zou kunnen behoeden voor dat misverstand dan heb ik mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan. Graties for You.
Ik weet wat je denkt, maar dat maakt mij verder niet zoveel uit. Traden is altijd een risico, maar met goed management van je financien kom je een heel eind, zeker met patronen waar vaak uitbraken plaatsvinden. Werkt niet op de AEX misschien, maar op zaken als valuta en goud zeker wel en perfect voor de kortere termijn (één tot enkele dagen)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')