Interessant spul, misschien maar eens kijken of ik er een stekje van kan krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
http://www.aziatische-ingredienten.nl/yuzu/
Lomp gezegd: een soort kruising tussen citroen en mandarijn. Nogal duur vruchtje. Dus als dat er echt in zit is de prijs wel verklaarbaar. In Japan maken ze ook van die onbetaalbare dingen met yuzu.
Het is wel heel lekker en ja, ik denk ook wel lekkerder (aromatischer/complexer van smaak), maar ik denk dat de prijs eerder te verklaren is door "schaarste & exclusiviteit" in combinatie met mythes enzo. Net zoals kaviaar. Kaviaar is echt wel heel lekker, maar ja, voor dat geld koop je beter andere lekkere dingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gegeten en is het ook lekkerder dan andere citrusvruchten?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik zweer bij Günther Watté in Antwerpen.
Ik ben regelmatig bij mijn beste vriend die bij de grens woont dus dan meestal als we terrasje pakken of een hapje willen eten rijden we even naar Antwerp, vandaarquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:14 schreef Isegrim het volgende:
Wij dus eens per jaar ofzo, want zo vaak komen we niet in A'pen.
Eens, een goede haring is ook smullen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:33 schreef RobinOok het volgende:
Kaviaar is echt wel heel lekker, maar ja, voor dat geld koop je beter andere lekkere dingen.
Hoef zelf liever geen metallic blauwe bonbons.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:15 schreef minilot het volgende:
Ik had laatst deze van The Chocolate Company (besteld op de webshop):
[ afbeelding ]
Ook wel semi-hip ('vullingen van mango caramel, lime, appelstroop & speculoos, cassis cardemom en zwarte pruim') maar wel heel, heel goed!
In een omeletje verwerken of....gewoon met wat citroensap!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Eens, een goede haring is ook smullen.
Zee-egel is trouwens ook een echte aanrader.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |