4launch. Artikel staat nog altijd op voorraad bij de leverancier 1 stuks en in mijn bestelling zie ik nu onderweg van levernacier naar hun (direct leverbaar).quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Beach het volgende:
welke? dan weet ik welke ik voortaan moet vermijden
Heb je het toevallig bij maxict gekocht?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Nou mijn bestelling komt mogelijk pas begin volgende week binnen bij de winkel.
Lekker dan.
Gaat niet om de game maar om een videokaartquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:24 schreef Pap89 het volgende:
Gewoon ff kopen via GOG en dan een steamkey via een re-sale site, had hem voor 30+- euro
Ik bestel daar nooit meer. Jah, het is op voorraad. Dat blijkt bij de leverancier, hun leverancier, hun leverancier, hun leverancier ergens eentje te zijn. Duurde zeven weken voor een bepaalde SSD te krijgen...quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je het toevallig bij maxict gekocht?
Als je niet teveel gebruik maakt van de fast travel dan voelt het zeker groot aanquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:37 schreef Geralt het volgende:
Goed dan toch nog even een ontopic vraagje, tijdens het spelen, voelt de game ook echt zo groot als hij is?
Ik bedoel Skyrim was best groot, maar voelde soms toch helemaal niet zo groot.
Hoe is dat met TW3?
Hehe, heel herkenbaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Jump het volgende:
In White Orchard (het begin gedeelte) voelde het niet zo groot aan. Op je paard zat je op een minuut of twee al sprintend aan de andere kant. Daarna kom je in Velen en Novigrad terecht. De twee andere grote delen. En het eerste wat je opvalt is, is dat de kaart niet op het scherm kan je als volledig uitzoomt. Er staan een stuk of 15 notice bords puur voor de sidequests en waarschuwingen alleen. Zo eentje had je in The Pontar Valley in W2 ook, maar nu dus ietsjes meer.
Hoezo begin je niet dan? Op medium moet jij het toch prima kunnen spelen totdat je nieuwe kaart er is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:35 schreef Geralt het volgende:
Ik lees elke dag met plezier hier hoe tof de game is en hoeveel uur jullie er al op hebben zitten en hoe vet en alles.
Ja jawel en alles, maar ik wil hem gewoon niet al half uitgespeeld hebben of iets voordat ik in volle glorie kan spelen. Nu heb ik die kaart besteld dan wil ik ook daarmee spelenquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo begin je niet dan? Op medium moet jij het toch prima kunnen spelen totdat je nieuwe kaart er is.
heb nu meer dan 8000, hoop dat ik er ooit iets tofs voor kan kopen..quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo, net even mijn vreemde valuta eens ingewisseld voor harde coins... was toch weer over de 1000.
Volgens mij is dat iets van 14/15k ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb nu meer dan 8000, hoop dat ik er ooit iets tofs voor kan kopen..
que? Ik bedoel dat ik meer dan 8k normaal geld heb maar er tot nu toe niet echt iets leuks mee kan doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets van 14/15k ofzo.
Ah zo.... ik heb al 2 keer gerespecced, wat me 2k heeft gekostquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
que? Ik bedoel dat ik meer dan 8k normaal geld heb maar er tot nu toe niet echt iets leuks mee kan doen.
wasda?quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ah zo.... ik heb al 2 keer gerespecced, wat me 2k heeft gekostV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |