Goede Skyrim modsquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef PirE het volgende:
witcher 3 met een nvidia titan x en wat tweaks.
http://imgur.com/a/9GLKn
Thanks! Valt mee; 27 uur. Halverwege level 9 nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inventory openen en dan character stats of zo.
Swallow.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:33 schreef Burrito het volgende:
Chronisch gebrek aan water, wolf meat etc etc. Nu ga ik dus gevechten aan met 10% health. Hoe komen jullie aan vitality dingen?
Meditate. Niet teveel geraakt worden tussendoor, goed dodgen en parryen of eventueel Quen. Dan heb je niet meer dan 3 potions nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Gemaakt, met 3 charges en is nu leeg. Hoe refill je die dan?
mediteren, uurtje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Gemaakt, met 3 charges en is nu leeg. Hoe refill je die dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
BUGSSSSSSSquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Loop ik rustig door het bos kom ik een Endrega Warrior tegen. Als ik ergens een hekel aan heb in RPGs zijn het wel te grote insecten met groen bloed
En dan altijd fuckah youuuuu d'r op inbeuken en toch proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Pap89 het volgende:
Wat iig erg gaaf vind, is die "static" levels.
Dus geen mee-levelende monsters į la Elder Scrolls.
Maar dat je als level 10 bijvoorbeeld al 20 quests variėrend van 5-35 oid in je quest list heb staan.
Zelfde met monsters, zo kom je een paar level 5-10 beestjes tegen en dan opeens doemt er een rode skull op van level 20+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
En dat level 20 kan je verslaan, en achter de hoek word je gedoodt door een level 1 wolf of zo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:34 schreef Pap89 het volgende:
Wat iig erg gaaf vind, is die "static" levels.
Dus geen mee-levelende monsters į la Elder Scrolls.
Maar dat je als level 10 bijvoorbeeld al 20 quests variėrend van 5-35 oid in je quest list heb staan.
Zelfde met monsters, zo kom je een paar level 5-10 beestjes tegen en dan opeens doemt er een rode skull op van level 20+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |