SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeeBee op 26-05-2015 14:48:25 ]Jack does it in real time...
Done, had ze er nog niet in zien staan!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
DeeBee, kan je OP bijwerken met ritwinnaars?
Ik moest ook lachen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:47 schreef baggerbaas het volgende:
"Verantwoordelijk voor het medische programma bij Astana"
Dank uquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Done, had ze er nog niet in zien staan!
Behalve als Ji Cheng de chauffeur is tijdens de afdaling van de Mortirolo, dan gaan er doden vallen.quote:
Door de afdalingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goeiemiddag. Contador op achterstand?
Dan gaat er echt met minuten gesmeten worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks vanaf de voet van de Mortirolo oorlog
Is niet in beeld geweest, maar ik neem aan een valpartij van Contador of probleem met zijn fiets.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:02 schreef OProg het volgende:
Ik zit op werk en kan niet de hele tijd kijken, maar hoe komt dit gat nu ineens?
Op het vlakke Tinkoff > Astana, bergop is het andersomquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:03 schreef Mykonos het volgende:
Astana-trein tegen Tinkoff-trein. Afgaande op de afgelopen dagen zou dat slecht nieuws moeten betekenen voor Contador....
Dat boord ik dan voor het eerstquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dus is altijd maar afwachten waar de motoren zitten
Vlakke weg nog 6 km, dan begint de Mortiroloquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:04 schreef pipster het volgende:
Ik heb hier geen beeld, maar rijden ze haarspeldbochten, vorige keer sloeg de gps ook op hol bij haarspeldbochten.
Is ie wel in 1 klap alle ploegmaten kwijt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef BlaZ het volgende:
Contador kan bergop die 30 seconden toch wel goedmaken.
Niet als de Astanatrein door knalt, want dan is Astana gewoon in het voordeel of Bertje moet het in zijn eentje gaan opknappenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:05 schreef BlaZ het volgende:
Contador kan bergop die 30 seconden toch wel goedmaken.
Was die toch al wel op de Mortiroloquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ie wel in 1 klap alle ploegmaten kwijt.
Maakt in zo'n kleine groep niet echt uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Kruijswijk nu alleen en vrij achterin.
Het was sowieso kansloos toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur voor Hesjedal dit...nu is het echt kansloos.
jepquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was sowieso kansloos toch?
Het valt ook nog extra op doordat andere ploegen zo debiel sterk zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Zwakke ploeg van Tinkov is toch opmerkelijk.
Klopt, maar nu wordt ie wsl al bij de voet van de Mortirolo gepakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was sowieso kansloos toch?
Nou ja andere ploegen, vooral Astana dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Het valt ook nog extra op doordat andere ploegen zo debiel sterk zijn.
Aruschaquote:
Vino heeft echt wel gebeld met Katusha jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
vanavond wat ampullen vanuit Astana-kamp naar Katjoesja
Naar welke berg was toen die Tourrit een paar jaar geleden ook alweer, dat ze waaiers trokken tot de voetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:13 schreef OProg het volgende:
Volle sprint naar de voet van de klim. Dit voelt aan als vroeger.
Buitenblad gewoon laten staan zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:13 schreef OProg het volgende:
Volle sprint naar de voet van de klim. Dit voelt aan als vroeger.
Was dat niet de voorlaatste rit in 2013, die Quintana won?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naar welke berg was toen die Tourrit een paar jaar geleden ook alweer, dat ze waaiers trokken tot de voet
? Die etappequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was dat niet de voorlaatste rit in 2013, die Quintana won?
RoBasso 2006 had hier zittend naar toe gereden en daarbij iedereen uit het wiel kunnen knallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:16 schreef DeeBee het volgende:
José noemt de naam Basso, maar dat was toch echt fantastisch hoe hard iemand toen kon rijden en hoe hij nu rondrijdt. Harm Kuipers are you watching?!
Louis 'droomplan' Delahaijequote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk rijdt echt makkelijk.
LollerLanda weer in de top drie.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amador dan ook eindelijk een keer gelost.
Kan eigenlijk echt niet.quote:
In de eerste week stond hij ook op breken volgens zijn gezichtsuitdrukking en drie seconden later demarreerde hijquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
maar Aru is ook zo'n gek die heel goed kan acteren. Misschien straks pats boem nog even een krachtsinspanning.
Wel nog even op kop kunnen rammen voor Berti. VAMOS!quote:
Iedereen slechte grappen maken over die derde week en het gebeurt nog echt.quote:
Laatste week van Kruijswijk. Nooit aan getwijfeldquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:25 schreef noodgang het volgende:
Ik schakel net in, ik zie Kruissie alleen bij Aru zitten, wtf?
twitter:bramtankink twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 15:26:01Mag ik het zeggen? WTF! Hoe rijdt hij zeg. #Giro. Puntje van mijn bed. reageer retweet
Wat terugbetalen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef baggerbaas het volgende:
Uiteraard gaat Anton even terugbetalen voor de Zoncolan van 2011
Alles voor Bram.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 15:26:01Mag ik het zeggen? WTF! Hoe rijdt hij zeg. #Giro. Puntje van mijn bed. reageer retweet
twitter:s_kruijswijk twitterde op woensdag 20-05-2015 om 18:26:35Heftig ritje weer hier, de pk's lieten me in de steek laatste uur. Maar doe er verder alles aan om @bramtankink te vermaken deze #giro!😉 reageer retweet
Die Baskjes krijgen de zeges maar in de schoot geworpen overal wil baggerbaas zeggen!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat terugbetalen?
Hij was die dag beter, liep in de laatste kilometer nog uit toen Contador demarreerde.
Met je fabels.
Idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:28 schreef wimderon het volgende:
Lekker voor Amador dat Anton zich leeg rijdt voor Bert
Arme Lobato.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:28 schreef wimderon het volgende:
Lekker voor Amador dat Anton zich leeg rijdt voor Bert
Gruwelijke stijl van Bertje ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |