Best fucking idea evah!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is allemaal onderdeel van een groter geheel. Let op:
Stap 1: ik zit nu op een normaal gewicht, maar wil strakker. Mooiste zou zijn om te trainen met een PT, maar dat is duur. En gierige Nederlander enzo..
Stap 2: ik kom ontzettend veel aan. Zeg maar zoveel eten dat het lijkt alsof Q een crashdieet volgt.
Stap 3: ik schrijf een zielige brief naar Obese.
Stap 4: Wendy van Dijk komt langs
Stap 5: ik ga trainen met Radmilo
Stap 6: ik heb het strakke lichaam dat ik wilde in stap 1
Winning
Ooooh, die had ik inderdaad ook al heel lang niet meer gehad, tot vorige week. Nomnom.quote:
Maar het is lekkerquote:
ik dacht dat je Radmillo ook zo'n leuk "karakter" vond hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, om een strakker lichaam te krijgen.. tssk.. mannen
haterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:54 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer zo'n koekje met pindakaas er tussen. Ik heb nog nooit zo snel iets uitgespuugd
paar weken terug nog frikandelbroodje op. Was echt nog best lekker, maar boert wel hele middag opquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja ik wel.
Vanaf 2012:
Patat
Frikandel
Kroket
Braadworst
Nou ja algehele frituur dus
Chinees
Roze koeken
Mokka ladies
Croissants
Frikandel broodjes
Vanaf 2013:
Pannenkoeken (maar die dat ik gisteren)
Softijs
Van die gele banaantjes (DIE MET SUIKER)
Wraps met shizzle
Lasagne
Pasta carbonara![]()
Gewone pasta maar die at ik vorige week weer eens
Vanaf 14:00
Snickers ice cream
Lijkt me wel fijn om mee te trainenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:58 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik dacht dat je Radmillo ook zo'n leuk "karakter" vond hebben
Op brood, op crackers, op koekjes, tussen biscuitjes. Gooey Snickersquote:
Of zoals mijn dochter haar brood het liefste eet: Pindakaas op de ene snee brood, piratenhagelslag erover, pure chocopasta op de andere snee brood met vruchtenhagelslag erover, op elkaar plakken en nommen maar. Wel goed wegspoelen met een beker verse chocolademelk.quote:
Alles van dat fucking lijstje kan gewoon. Hallo, heb je mijn figuur gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wraps met shizzle kan toch wel? Gezonde keus enzo?
Dat. Chocopasta van AH merkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik vind Nutella wel overrated. Lekker hoor maar toch!
Vanaf 2012 geen patatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja ik wel.
Vanaf 2012:
Patat
Frikandel
Kroket
Braadworst
Nou ja algehele frituur dus
Chinees
Roze koeken
Mokka ladies
Croissants
Frikandel broodjes
Vanaf 2013:
Pannenkoeken (maar die dat ik gisteren)
Softijs
Van die gele banaantjes (DIE MET SUIKER)
Wraps met shizzle
Lasagne
Pasta carbonara![]()
Gewone pasta maar die at ik vorige week weer eens
Vanaf 14:00
Snickers ice cream
Neeeee, neeeeee. Geen taco's. Dat is goor. Nee, van die wraps met sla, en kipfilet en een zakje kaas en paprika en ui en spekjes en en en.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
paar weken terug nog frikandelbroodje op. Was echt nog best lekker, maar boert wel hele middag op![]()
taco's zijn caloriewise trouwens vet baas! 3 tacos eet ik altijd, plus nog wat extra vulling!
Ja, vandaag nog. Zou nog wat dingen op het lijstje toevoegenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles van dat fucking lijstje kan gewoon. Hallo, heb je mijn figuur gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Het moment dat je denkt van: Misschien kom ik hier te vaak?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanaf 2012 geen patatAch, ik kwam eens de snackbar binnen en toen ging het zo:
Ik: Hoi!
Snackbarmeneer: Hoi!
Snackbarmeneer: Grote patat speciaal en frikandel speciaal, meenemen?
Ik: ......
Ik: Graag
Jepquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het moment dat je denkt van: Misschien kom ik hier te vaak?
En dat je dan naar een andere snackbar gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
JepBen er daarna ook een tijdje niet meer geweest
Ik at echt vroeger vroeger... zeg 2010 ofzo 2/3 wekelijks patat. Toen 2011 wekelijks en toen ik ging afvallen heb ik heel die zooi eruit gepleurd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanaf 2012 geen patatAch, ik kwam eens de snackbar binnen en toen ging het zo:
Ik: Hoi!
Snackbarmeneer: Hoi!
Snackbarmeneer: Grote patat speciaal en frikandel speciaal, meenemen?
Ik: ......
Ik: Graag
ik had da bij de doner kebab zaak....nu weet ik niets eens meer wanneer ik dat voor het laatst gegeten hebquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het moment dat je denkt van: Misschien kom ik hier te vaak?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, vandaag nog. Zou nog wat dingen op het lijstje toevoegenAnorexia, alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jaaaa. In drenthe was dat altijd zonder ui. Ik vroeg daar dus altijd met ui.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:02 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook al vet lang geen snackbarvoer meer gehaald. Patat oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |