Ben aan het kwakkelen met m'n gezondheid. Kan niet slapen of erg onregelmatig. Misschien vanmiddag even naar bed. Misschien ook niet.quote:
Is het dan niet juist belangrijk om te proberen regelmatig te slapen? Dus proberen om even wakker te blijven zodat je een goeie nacht slaapt of zoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben aan het kwakkelen met m'n gezondheid. Kan niet slapen of erg onregelmatig. Misschien vanmiddag even naar bed. Misschien ook niet.
Ben al 5 maanden aan het kwakkelen. Ik weet dat je gelijk hebt. Maar dat heeft geen zin. Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 05:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is het dan niet juist belangrijk om te proberen regelmatig te slapen? Dus proberen om even wakker te blijven zodat je een goeie nacht slaapt of zo
Bietje veul ziek.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het zal egoïstisch klinken, maar dit forum heeft je nodig. Gauw beter worden dus.
Flikker op.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Weer eens veel moeite in de OP gestoken zie ik
Prima. Uitstekend zelfs.quote:
Alleen met een koekje er bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:51 schreef RingBewoner het volgende:
Goedemorgen, lekker kopje koffie hier. Iemand anders ook?
Die heb ik niet in huis, dat is niet gezond. Ik eet er zo een eitje bij.quote:
Verder alles koek en ei ?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis, dat is niet gezond. Ik eet er zo een eitje bij.
Ik heb je toch niet weggejaagd ? Was just kiddin'quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Weer eens veel moeite in de OP gestoken zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |