Kan je dat ook beargumenteren?quote:
Een dier als in hond of katquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:08 schreef hont12 het volgende:
[..]
Wat heb je liever dat ik vermoord: een mug of jou?
Neehee. Je gaat ze later niet consumeren. Je wilt gewoon iets vermoorden. Je ziet je lieve buurman genaamd Hans, maar ook zijn lieve hond; Dexter. Wie zal je vermoorden en laten rottenquote:
Hont!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef Cybersicko het volgende:
[..]
Neehee. Je gaat ze later niet consumeren. Je wilt gewoon iets vermoorden. Je ziet je lieve buurman genaamd Hans, maar ook zijn lieve hond; Dexter. Wie zal je vermoorden en laten rotten
De hont van Hans ontvoeren en verkopen aan de lokale Chinees.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef Cybersicko het volgende:
[..]
Neehee. Je gaat ze later niet consumeren. Je wilt gewoon iets vermoorden. Je ziet je lieve buurman genaamd Hans, maar ook zijn lieve hond; Dexter. Wie zal je vermoorden en laten rotten
Laten rotten is wat anders.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef Cybersicko het volgende:
[..]
Ligt eraan als dat beest 24/7 loopt de blaffen de hont is de buurman hele dagen thuis harde muziek schreeuwen, dan de buurmanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:14 schreef Cybersicko het volgende:
[..]
AIVD inschakelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:18 schreef MissBehave911 het volgende:
Mijn buurman.
Maarre... wat ga je met deze info doen??
Oh shit... en ik maar denken dat hij zelf met dit dilemma zit...quote:
Ik wil een punt bewijzen aan een vriendin.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:18 schreef MissBehave911 het volgende:
Mijn buurman.
Maarre... wat ga je met deze info doen??
Ik heb ook wel een punt voor je vriendin hoor !!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:23 schreef Cybersicko het volgende:
[..]
Ik wil een punt bewijzen aan een vriendin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |