Komt wel een mooi geluid uit maar is toch wel een tikje basic wat betreft opties
echt een beginnersamp en zeer geschikt om voor jezelf mee te oefenen, degelijk geluid behalve op vol volume dan gaat ie zwaar buzzen vandaar dat ik een sterkere wil, ik kom niet boven mijn bandleden uit. dit is gelukkig alleen als we bij een van ons thuis spelen, normaal mogen we op school oefenen daar staat een dikke Nemesis 200 Watt amp
quote:Nix mis mee heur!
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Mutt het volgende:
.. om nu een 120 watt-versterker aan te schaffen voor op m'n slaapkamer
Bestaat Trace Elliot nu eigenlijk nog? Ik heb zoveel rare roddels de laatste tijd opgevangen namelijk..
quote:]
Op maandag 11 november 2002 22:42 schreef gewoon-jan het volgende:
dit is mijn sweet little ampje van 15 watt, die ik dus binnenkort ga vervangen door een krachtigereecht een beginnersamp en zeer geschikt om voor jezelf mee te oefenen, degelijk geluid behalve op vol volume dan gaat ie zwaar buzzen vandaar dat ik een sterkere wil, ik kom niet boven mijn bandleden uit. dit is gelukkig alleen als we bij een van ons thuis spelen, normaal mogen we op school oefenen daar staat een dikke Nemesis 200 Watt amp
Amps: 2 maal Hartke 3500 (350W @4 ohm)
Cab's 4 maal Hartke 410XL (4 maal 10" ---> totaal 16 maal 10")
Zeer tevreden, behalve als ik moet optreden. (Volvo V40 volgeladen )
quote:*kwijl*
Op woensdag 13 november 2002 22:19 schreef Michaeltjuh het volgende:
Let op: patserAmps: 2 maal Hartke 3500 (350W @4 ohm)
Cab's 4 maal Hartke 410XL (4 maal 10"")Zeer tevreden, behalve als ik moet optreden. (Volvo V40 vol
)
Ik moet het doen met een enkele 3500 en een enkele 410XL
Maar het is wel verrekte lekker geluid
quote:Heb ik
Op dinsdag 12 november 2002 15:16 schreef Mutt het volgende:
en om nu een 120 watt-versterker aan te schaffen voor op m'n slaapkamer
Geen spijt van hoor
quote:Sounds great. Ik gebruik 9 van de 10 keer ook 1 amp en 1 cab hoor. Is voor de meeste kroegen meer dan genoeg!
Op woensdag 13 november 2002 22:21 schreef MrTorture het volgende:[..]
*kwijl*
Ik moet het doen met een enkele 3500 en een enkele 410XL
Maar het is wel verrekte lekker geluid
quote:ja ik heb ook een simpel logo inderdaad, verkeerde pic.
Op woensdag 13 november 2002 19:10 schreef -Clowntje- het volgende:[..]
]
hee kewl! die heb ik ook..
alleen dan met een oud/simpel peavey logo, maarja..
heb ik nu als beginners versterkertje, als ik nog eens in een band ga spelen schaf ik natuurlijk wel wat beters aan..
ik heb onder de voorste 2 pootjes blokjes gedaan zodat ie iets omhoog staat gericht, een zelfgemaakte kickback optie zeg maar..)
maareh, gasten wat kost dat nou allemaal, ik wil zelf echt maximaal tot de 400 euro gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |