Baas!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik heb dat shirt ook. Althans, lijkt er heel veel op.
Z'n bloedeigen niffo? Van je familie moet je het hebben, kaka skeer dit.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat kaka Abdullah het pijpfilmpje heeft gejat!! Dat dit kan!!!!
praat niet zo kaolo raar ah zemmelquote:Op maandag 1 juni 2015 20:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Z'n bloedeigen niffo? Van je familie moet je het hebben, kaka skeer dit.
Tfoe, wollah bezemquote:
Wat nu, ik heb geen kaka BB!quote:
Lief doen Toot of ik bel Peterquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haal me bradda erbij hij is nu nog in zen osso
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lief doen Toot of ik bel Peterinternetpesten alles.
ja ik hou het niet meer!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat een spanning mensen!
Ik ga snel een kopje thee zetten
Waarvoor film je het anders?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:46 schreef Voszje het volgende:
Zo'n filmpje aan je vrienden laten zien? Serieus?
Skeeeeeeer.. dit is die tuff lifequote:
Haal die skere bradda dan, zit veilig in me eigen osso tog.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haal me bradda erbij hij is nu nog in zen osso
Ik vraag me sowieso af waarom je het zou willen filmen, maar goed. Ik neem aan dat de American Psycho het ook alleen deed voor z'n eigen plezier, kwaliteitsopnames enzo.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarvoor film je het anders?
Maar filmen op je BB...![]()
Echte harde bois gebruiken gewoon professionele apparatuur.
[ afbeelding ]
Volgens het boek had hij vaak fapsessies met zijn oude tapes.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom je het zou willen filmen, maar goed. Ik neem aan dat de American Psycho het ook alleen deed voor z'n eigen plezier, kwaliteitsopnames enzo.
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens het boek had hij vaak fapsessies met zijn oude tapes.
ben je homie niet :Squote:Op maandag 1 juni 2015 20:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Skeeeeeeer.. dit is die tuff lifehomie.
Goed lijfquote:Op maandag 1 juni 2015 20:56 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.![]()
Hij nam in ieder geval mooie poses aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |