http://www.rtl.nl/peter-r-de-vries-internetpesters-aangepakt/#!/quote:Peter R. De Vries neemt het internetpesten vanaf 11 mei onder handen in het nieuwe spraakmakende RTL 5-programma Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt. Het is het eerste programma dat de misdaadverslaggever voor RTL 5 presenteert. "Ik wil dit programma maken omdat ik de afgelopen jaren veel uitwassen van internetterreur heb gezien en heb meegemaakt hoe dat levens kan beïnvloeden. Ik wil graag dat de daders worden aangepakt. Slachtoffers krijgen vaak weinig gehoor en dat moet veranderen"
De vieze ratquote:Op maandag 25 mei 2015 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
OPLICHTER!!!!!!!!!!!!
Opgelicht in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
Maar is dit nou internetpesters op marktplaatsoplichters?
dat is pas een bazen tvprogrammaquote:Op maandag 25 mei 2015 20:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja precies, dit is meer een item voor Tros Opgelicht.
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef RubenSosa het volgende:
Een detective nodig om een naam te achterhalen van een ing nummer![]()
![]()
iddquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef darkshadow16 het volgende:
Marktplaats is gewoon zelf ophalen of het moet om iets van een paar euro gaan.
met paypal is het toch verzekerdquote:
waz met jou, zij is geen brittquote:Op maandag 25 mei 2015 20:45 schreef donald_dick het volgende:
hoezo komen jullie zomaar aan mijn deur
zij is nederlandsquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waz met jou, zij is geen britt
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets eigenlijk achterhalen zonder hulp van de bank?
Ja je kunt een verzoek indienen om het terug te halen, dan wordt het (mits het op de rekening van de ontvanger staat) teruggeboekt. Als het geld niet meer op zijn/haar rekening staat, dan laat Paypal het ook zitten helaas.quote:
Nu dus niet meer, met een foute naam kan het geld zelfs nergens heen gaanquote:Op maandag 25 mei 2015 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je zelf ing hebt, en je maakt iets over naar ing (en je geeft geen naam op, maar alleen het nummer) dan geeft hij zelf de naam die bij het rekeningnummer hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |