wel jammer dat we volgend jaar niet meer op de Vetkampstraat zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot nu toe een zeer positieve play-offs. Veel vermaak. Veel beleving.
Niemand zal ze missenquote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel jammer dat we volgend jaar niet meer op de Vetkampstraat zijn.
Direct die armpjes omhoogquote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt al die Roda-fans met hun scheidsrechtercomplex.
Nee man, eindelijk verlost van dat clubje.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we De Graafschap er voor in kunnen ruilen, ben ik tevreden.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een groot onderdeel van een club die alleen maar professioneel voetbal speelt.quote:
Ik wel. Liever Eagles dan Heracles of PEC eigenlijkquote:
Zal de nummer 6 van de Jupiler League enige kans maken erin te blijven?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we De Graafschap er voor in kunnen ruilen, ben ik tevreden.
Alles of niets, en zo hoort het. Beter dan GAE die het hoofd maar wat liet hangen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop Gall gaat 0-5-5 spelen, wat een god.
Go Ahead was twee seizoenen geleden ook gepromoveerd als nummer zes.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zal de nummer 6 van de Jupiler League enige kans maken erin te blijven?
Drie goals in één kwartier of nog één goal in 10 minuten, tsjaquote:Op maandag 25 mei 2015 16:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alles of niets, en zo hoort het. Beter dan GAE die het hoofd maar wat liet hangen.
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Liever Eagles dan Heracles of PEC eigenlijk
Dan nog, je hoort het te proberen. En 3x in een kwartier is niet iets wat nog nooit gebeurt is.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie goals in één kwartier of nog één goal in 10 minuten, tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |