abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6748043
Ik heb weer even de belasting aangifte gedownload.

Mijn situatie:
fiscaal partnerschap met m'n huisgenoot,
Ik werk fulltime, Hij studeert.

We doen samen aangifte via het aangifte programma, Ik heb zijn collegegeld en kosten voor boeken e.d. als aftrekposten opgegeven.
Ik betaal nu ongeveer 3500 euro loonbelasting hiervan krijgen "we" ongeveer 1800 euro terug.
Weet iemand nog belastingtips? Welke kosten mag je nog meer aftrekken? b.v. afschrijving van computer etc, moet je overal bonnen van hebben? heeft iemand nog tips betreffende belastingjaar 2003 that is dan!

When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
pi_6748188
Verhuizen naar Belgie nu het nog kan.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_6748315
Ja, je moet overal bonnen van hebben!
pi_6748692
quote:
Op maandag 11 november 2002 22:06 schreef Sintisidorus het volgende:
Ja, je moet overal bonnen van hebben!
Bij een eventuele controle moet je bonnen kunnen overleggen, maar je hoeft ze niet mee te sturen bij je aangifte. En (volgens mijn belastingsadviseur ) komt dat zelden voor, alleen wanneer de aftrekposten twijfelachtig van omschrijving of van een extreem hoog bedrag zijn.. Zo heb ik oa een laptop (wel bon aanwezig) maar ook supplies (papier, cartridges, schrijfgerei, etc etc., zonder bonnen) opgegeven en keurig teruggekregen, zonder controle.
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
pi_6755280
die laptop hoe heb je die afgeschreven als studiekosten?
of als "arbeidskosten" ?
ik heb dit jaar nl een nieuwe pc gekocht maar ik zou zlef niet weten hoe ik die zou moeten aftrekken (tenzij ik net doe alsof m'n huisgenoot hem heeft gekocht voor z'n studie en dan opgeven als studiekosten)
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')