Ik wil graag live-streams van dit overleg.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:14 schreef Copycat het volgende:
Tijdens die overleggen kunnen users toch op de publieke tribune zitten en spreektijd aanvragen?
Hangen er in de vergaderzaal op Head Quarters nog steeds manshoge portretten van Danny in uniform?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
En daar dan helemaal niks mee doen.
De schijn van inspraak.
Of erover nadenken waarom t niet zou kunnen .. ik begrijp t probleem niet.100.0000 topics met onzin mogen wel: zoals: huub kom je nog wel eens hier ? (even deze weer als voorbeeld) maar 2 sc's neeeeee. Er is veel vraag naar, waarom maakt op zich niet eens uit. Maar users wat tegemoet komen zou toch ook leuk zijn ? Kan prima naast elkaar lijkt mij.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je kunt ook een motie van wantrouwen indienen. Of een revolutie beginnen.
Of een eigen forum starten. Of aanvaarden dat er geen extra SC in UTO komt.
Opties te over! En SC's op FOK! ook, trouwens.
Volgens mij valt het reuze mee met die vraag.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of erover nadenken waarom t niet zou kunnen .. ik begrijp t probleem niet.100.0000 topics met onzin mogen wel: zoals: huub kom je nog wel eens hier ? (even deze weer als voorbeeld) maar 2 sc's neeeeee. Er is veel vraag naar, waarom maakt op zich niet eens uit. Maar users wat tegemoet komen zou toch ook leuk zijn ? Kan prima naast elkaar lijkt mij.
wat dacht ja van het simpele feit dat 2 sc moderen best wat tijd kan kosten en de mods het ook niet voor de balkenende norm doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Of erover nadenken waarom t niet zou kunnen .. ik begrijp t probleem niet.100.0000 topics met onzin mogen wel: zoals: huub kom je nog wel eens hier ? (even deze weer als voorbeeld) maar 2 sc's neeeeee. Er is veel vraag naar, waarom maakt op zich niet eens uit. Maar users wat tegemoet komen zou toch ook leuk zijn ? Kan prima naast elkaar lijkt mij.
of gewoon een normaal antwoord krijgen.. Nee want nee .. goed argumentquote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef Copycat het volgende:
Of je kunt inderdaad door blijven drammen.
nee is ook een normaal antwoord tochquote:Op maandag 25 mei 2015 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
of gewoon een normaal antwoord krijgen.. Nee want nee .. goed argument
en de rest van die duizenden topicsquote:Op maandag 25 mei 2015 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht ja van het simpele feit dat 2 sc moderen best wat tijd kan kosten en de mods het ook niet voor de balkenende norm doen.
dat zijn toch geen reeksen en veel gaan er ook dicht of halen de 300 posts nietquote:
reden zat gezien maar ja dat staat je niet aan.quote:
En bordjes waar de wc is in het Noord-Koreaans.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hangen er in de vergaderzaal op Head Quarters nog steeds manshoge portretten van Danny in uniform?
Lees terug en je vindt diverse redenen waarom we er geen tweede SC op na gaan houden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat ging toch over ene Copycat, niet over jou gekkiequote:Op maandag 25 mei 2015 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op, alsof ik zou relen.
Is dit ook al een 'rel'?
Je bent je onschuldige blik vergeten, hier! *reikt aan*quote:Op maandag 25 mei 2015 12:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ging toch over ene Copycat, niet over jou gekkie
Ik las Mootie van wantrouwen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:20 schreef Copycat het volgende:
Je kunt ook een motie van wantrouwen indienen. Of een revolutie beginnen.
Of een eigen forum starten. Of aanvaarden dat er geen extra SC in UTO komt.
Opties te over! En SC's op FOK! ook, trouwens.
Die zijn bejaard. Voor de oudere mens is het makkelijker zoeken als er meer dan 1 isquote:Op maandag 25 mei 2015 16:26 schreef Soulraven het volgende:
Als ik in general chat kijk, zie ik daar toch ook 2 sc's, aangezien 40+ daar nu ook zit.
Ik zal het FF even doorgeven, dat hij bejaard is. Maar goed, er zijn daar dus wel 2 sc's. Ik zie niet in waarom dat hier niet kan. Zoals voorspeld was er gisteren ook al commentaar over uto gepraat in de sc.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn bejaard. Voor de oudere mens is het makkelijker zoeken als er meer dan 1 is
Ja ho maar. Deze discussie is nu wel klaar. Er komt hier geen tweede SC, punt. Klachten stuur je maar naar een FA of forum@fok.nl. In deze feedback is de discussie gesloten.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zal het FF even doorgeven, dat hij bejaard is. Maar goed, er zijn daar dus wel 2 sc's. Ik zie niet in waarom dat hier niet kan. Zoals voorspeld was er gisteren ook al commentaar over uto gepraat in de sc.
Top man, geen discussie mogen voeren in het topic wat daar voor bedoeld is. Ik zal dat zeker doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ho maar. Deze discussie is nu wel klaar. Er komt hier geen tweede SC, punt. Klachten stuur je maar naar een FA of forum@fok.nl. In deze feedback is de discussie gesloten.
Toppie.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Top man, geen discussie mogen voeren in het topic wat daar voor bedoeld is. Ik zal dat zeker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |