En ik vind het jammer dat we keer op keer deze discussie moeten voeren. Zorg gewoon dat je je wel thuis voelt in de SC, zo moeilijk is het niet. Gewoon negeren wie je niet aardig vindt, ik neem aan dat je in de COS ook niet elke user even graag mag.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld maar het is voor veel cossers niet leuk om te vertoeven. Je fokt voor je plezier.
Er is voor iedere bewoner en topic, er staat zelfs nog een topic huub kom je nog. En de vaste cossers kunnen niet eens hun eigen topioc krijgen waar ze zich thuis kunnen voelen.
Ik vind dit erg jammer.
Prima. het is RLS, het hoort erbij. Punt.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat alleen maar over amanda en robin ed., dat heeft weinig met vragen voor huub te maken.
Ok namen en rugnummers. Van wie mag jij niet in de SC postten.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer dat het in praktijk anders is
Lekker vriendelijk ben jequote:Op zondag 24 mei 2015 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huub heeft bij UTO gewerkt en kan daardoor antwoorden geven op relevante vragen.
Maar we kunnen hier wel gaan janken, stampen en schreeuwen met elkaar, duizenden argumenten verzinnen waarom het echt nodig zou zijn maar het is zinloos, Ons standpunt is nee en blijft nee. ]Dus pak je zelf bij elkaar en deal ermee.
Er zijn zelfs subfora op FOK waar niet eens 1 SC is dus wees blij dat er een mogelijkheid is waar je offtopic kan.
Lol wees blij dat er gekozen is voor in ieder geval 1 SC, hoef je voor je offtopic niet naar een ander subforum.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
Maar de vraag blijft.. Waarom is er gekozen voor 1 sc
Dit vind ik echt fucked-up.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat we keer op keer deze discussie moeten voeren. Zorg gewoon dat je je wel thuis voelt in de SC, zo moeilijk is het niet. Gewoon negeren wie je niet aardig vindt, ik neem aan dat je in de COS ook niet elke user even graag mag.
Mja, je treft me op een slecht moment, sorry, Maar ook op een goed moment had ik de discussie wel afgekapt hoor, we gaan het gewoon niet doen, anderhalf jaar geleden niet en nu nog steeds nietquote:Op zondag 24 mei 2015 11:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk ben jeVoel me ook echt welkom in de fb Voel me niet serieus genomen hier
Ik heb in de cos geen problemen, in de sc ook niet als bepaalde users er niet zijn. Maar het neemt niet weg dat cossers er niet willen komen.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik vind het jammer dat we keer op keer deze discussie moeten voeren. Zorg gewoon dat je je wel thuis voelt in de SC, zo moeilijk is het niet. Gewoon negeren wie je niet aardig vindt, ik neem aan dat je in de COS ook niet elke user even graag mag.
Volgens mij is er toch geen enkel subforum waar er meerdere SC's zijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
Maar de vraag blijft.. Waarom is er gekozen voor 1 sc
Och daar hebben we de nmamen en rugnummers weer.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok namen en rugnummers. Van wie mag jij niet in de SC postten.
Selectief lezenquote:Op zondag 24 mei 2015 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ik stel een vraag waar serieus veel mensen behoefte aan hebben en als antwoord krijg je. Je moet niet zo janken .. professioneel wel.
welke mod bepaalt dat ? Omdat jij nu uit je hum bent ? Laat maar ook.. ik vraag de oprichter welquote:Op zondag 24 mei 2015 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, je treft me op een slecht moment, sorry, Maar ook op een goed moment had ik de discussie wel afgekapt hoor, we gaan het gewoon niet doen, anderhalf jaar geleden niet en nu nog steeds niet
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welke mod bepaalt dat ? Omdat jij nu uit je hum bent ? Laat maar ook.. ik vraag de oprichter wel
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb in de cos geen problemen, in de sc ook niet als bepaalde users er niet zijn. Maar het neemt niet weg dat cossers er niet willen komen.
Waarom niet gewoon eens proberen, wat maakt het uit.
het antwoord kreeg je dat is nee daarna doorgaan is wel redelijk janken jaquote:Op zondag 24 mei 2015 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ik stel een vraag waar serieus veel mensen behoefte aan hebben en als antwoord krijg je. Je moet niet zo janken .. professioneel wel.
Doe Danny mijn hartelijke groetjes.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welke mod bepaalt dat ? Omdat jij nu uit je hum bent ? Laat maar ook.. ik vraag de oprichter wel
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het antwoord kreeg je dat is nee daarna doorgaan is wel redelijk janken ja
Ik zeg toch ook neequote:Op zondag 24 mei 2015 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mjah en dat je hier meedoet ookquote:Op zondag 24 mei 2015 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het antwoord kreeg je dat is nee daarna doorgaan is wel redelijk janken ja
Ik heb ook behoefte aan vele dingen. Betekent niet dat ik ze ook krijg.. zo werkt de wereld niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |