Trusten petticoat mevrouwquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
In de wintermaanden tussen zes en half zeven.
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken. Trusten allen
.
Heel naar idd, zo laat nog wakker zijn. Ik lig er ook liever iets eerder in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Om half zes wakker, sodeknetter. Al heb je dan wel wat aan je dag natuurlijk
Zonde dat je daar geen waardering voor hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep.
Ik ga verder kijken, al vind ik er tot op heden geen zak aan
En dan moeten wij gokken wat je hebt gekeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutaflevering
Nu maar eens slapen....
Ik gok GoT?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan moeten wij gokken wat je hebt gekeken?
nope. Zelf hard voor gewerkt en betaald.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, zo te zien een leasebak, dus alleen wat later op het werk.
Auwquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
nope. Zelf hard voor gewerkt en betaald.
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutaflevering
Nu maar eens slapen....
Gewoon tegen je achterwiel aan piesenquote:
Sloomquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.
Dat is iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Sloom
Ze racen echt met 400km/h door het verhaal heen
quote:
Niet veel boeiends?quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
De ene aflevering gebeurd er niet veel boeiends en de andere zit vol verrassingen. Heb ik liever t gemiddelde per aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Noem het maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |