Wauw, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Ons huis staat sinds vrijdag 10 uur te koop en hebben morgen 5 bezichtigingen en hadden er vandaag ook 2 kunnen hebben als we thuis waren geweest!
Wat voor pan is het?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog niet heel veel kunnen uitproberen, alleen een paar lente uitjes en een paprika gesneden voor het mexicaanse eten. De pan werkte wel goed met gehakt, bonen, mais en een lading kruiden, bij die uitjes en paprika
Dat niet. De vraagprijs is goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wow! Wat moet dat heerlijk voelen! Misschien krijg je wel meer dan de vraagprijs
Goede prijsklasse. Net huis.quote:
Sodeknetter, zoveel had ik in Leidsche Rijn in een jaar nog niet eensquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Ons huis staat sinds vrijdag 10 uur te koop en hebben morgen 5 bezichtigingen en hadden er vandaag ook 2 kunnen hebben als we thuis waren geweest!
Daar worden nu wel prachtige nieuwbouwhuizen gebouwdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sodeknetter, zoveel had ik in Leidsche Rijn in een jaar nog niet eensEn terecht ook wel.
Meer is altijd beter tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat niet. De vraagprijs is goed
Dat voelt zeker heerlijk. Alleen snel huizen zelf ook gaan bekijken
Welk huisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Je bedoelt het Fundalinkje?quote:
Misschienquote:
Och als je langs wilt komen hoef je maar even te berichten hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
MisschienBen Fundaverslaafd
!!
Snap de privacy wel hoor
Oh! Wel netjes zoveel kijkers in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Och als je langs wilt komen hoe je maar even te berichten hoor
Ik ga ff zoeken.
Ja wij zijn er ook best blij mee. Natuurlijk moet er dan nog een bod gedaan worden maar die kans word wel groter bij meer kijkersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Wel netjes zoveel kijkers in zo'n korte tijd!
Funda?quote:
Ik had iets heel spannends verwachtquote:
Gefeliciteerdquote:
Ik heb vanmorgen al gedruktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |