Lijkt onze opruimstapel welquote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
Boekenkast uitruimen en reorganiseren...
Iemand nog belang bij een paar studieboeken?
[ afbeelding ]
Als ik me herinner wat het me allemaal gekoct heeft, ligt daar voor een best kapitaal aan oud papier
Dat is het voordeel van een scheiding, alles uitzoeken en gelijk weggooiden wat niet meer nodig isquote:
Achterste stapel is wat ik ooit heel misschien nog wel eens interessant ga vinden. De rest staat op de nominatie om de container in te verdwijnenquote:
Een deel van onze boeken gaan in het leesendoorgeefcircuit. De rest in de container voor de kerk.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achterste stapel is wat ik ooit heel misschien nog wel eens interessant ga vinden. De rest staat op de nominatie om de container in te verdwijnen
Een verhuizing ook. Toch iets minder ingrijpend welquote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een scheiding, alles uitzoeken en gelijk weggooiden wat niet meer nodig is
Beiden ruimt opquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een verhuizing ook. Toch iets minder ingrijpend wel
Sociologie? Bestuurskunde?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
Boekenkast uitruimen en reorganiseren...
Iemand nog belang bij een paar studieboeken?
[ afbeelding ]
Als ik me herinner wat het me allemaal gekoct heeft, ligt daar voor een best kapitaal aan oud papier
Sommige dingen ruim ik liever nog niet opquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige dingen ruim ik liever nog niet op
bij gewone leesboeken zou ik dat ook doen, gewoon naar de kringloop ofzo. Dit zijn allemaal gedateerde studieboeken vol aantekeningen enzoquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een deel van onze boeken gaan in het leesendoorgeefcircuit. De rest in de container voor de kerk.
Die van mij zat ook voller dan vol. Woon hier nu 9 jaar en die boeken staan al 9 jaar exact op dezelfde plaats in de kast stof te vangen. Tijd voor een grote sanering dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt geen boeken weg gooien
Helaas is het wel een go-to ding om extra geld aan uit te geven. Dus mijn boekenkast zit ondertussen voller dan vol. En er boven op stapelen kan ook al niet meer
Die staat in de tuin naar een duif te loerenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staat in de tuin naar een duif te loeren.
Hoiquote:
Goed! Hij luistert thuis echt heel goed, is braaf en heel nieuwsgierig. Buiten is de focus nog wat minder, maar dat is niet erg, dat gaan we trainen. Hij heeft vandaag al wel eventjes los gelopen op het strand en vanmiddag eventjes aan de fiets. Vindt ie leukquote:
Aan de riem/hand of aan de riem/springer?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Hij luistert thuis echt heel goed, is braaf en heel nieuwsgierig. Buiten is de focus nog wat minder, maar dat is niet erg, dat gaan we trainen. Hij heeft vandaag al wel eventjes los gelopen op het strand en vanmiddag eventjes aan de fiets. Vindt ie leuk.
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:
Riem/hand. Zo'n springer vind ik ondingen en aan de hand kan ik hem makkelijker corrigerenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aan de riem/hand of aan de riem/springer?
Succes, ik was blij met de Springer. Die mafkees was zo sterk dat hij mij met fiets en al zou omtrekken als ik hem aan de hand hield.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Riem/hand. Zo'n springer vind ik ondingen en aan de hand kan ik hem makkelijker corrigeren.
Ik ben best jaloersquote:Op maandag 25 mei 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, wij gaan nog eventjes naar het strand. Het weer is echt fantastisch.
Zienquote:Op maandag 25 mei 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmiddag in de tuinstoel te relaxen in de zon, ogen dicht, Boris lag plat aan m'n voeten te slapen. Heeft ma er een foto ban gemaakt![]()
.
Ohquote:
Fijn voor julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn voor jullie
Mijn honden vonden het strand (en dan vooral het zwemmen/graven/en jagen op meeuwen heerlijk)![]()
Zito was sowieso een bizarre waterrat, Senna veel minder.Nu ben ik sentimenteel, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn voor jullie
Mijn honden vonden het strand (en dan vooral het zwemmen/graven/en jagen op meeuwen heerlijk)![]()
Zito was sowieso een bizarre waterrat, Senna veel minder.Die boef van mij mag nog niet loslopen, stiekem wel gedaan natuurlijk, maar ga 't wel rustig opbouwen. Hij is nog wel eens Oost-Indich doof buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooie honden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat zeg je?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die boef van mij mag nog niet loslopen, stiekem wel gedaan natuurlijk, maar ga 't wel rustig opbouwen. Hij is nog wel eens Oost-Indich doof buiten.
Mooie honden.
Ik ken het gevoel... Toch zou ik een dier echt niet kunnen missen. Ben zo blij met m'n grote vriendquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook graag een hond maar het laten inslapen van de kat heeft zulke diepen wonden achter gelaten dat ik het niet durf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |