........ik al 5 maanden ziek ben. Huisarts, bloedprikker, internist en KNO-arts hebben nog niks kunnen vinden. Medicijnen slaan niet aan. Nieuwe afspraken gemaakt.
Ik ben het zat. Koppijn, droge lippen, continue speekselvorming, veel overgeven, zelfs kapotte tong, blaren en vieze, zoute smaak in m'n mond. Griepgevoel.
Ik ben het zat. Vandaag weer erg beroerd. Gelukkig blijft het eten er in. Ben heel de dag drop aan het eten, pepermuntjes, zuig-dingetjes of waterijsjes. Zo'n smerige smaak heb ik in m'n mond. Slapen lukt niet. Al lig ik veel in bed. Moet continue slikken, kan me niet ontspannen. Zweet, al lig ik te rillen, als een otter die zwanger is van een nijlpaard.
Ik ben het zat.Sta soms om 5 uur 's ochtends op, of om 15.00 's middags, of als om elf uur 's ochtends de telefoon gaat, en ik me redelijk voel. Pak een douche, zet koffie en ga aan het werk. De plicht roept. Je FOK!plicht is een groot goed en daar mag je niet in verzaken.
Ik ben het zat. Ik weet nooit wat de dag brengt. Soms redelijk, soms kut. Vanmiddag 3 uurtjes in bed gelegen, eigenlijk nutteloos. Maar het verzacht de hoofdpijn, plus je ligt te hopen dat je eindelijk eens in slaap valt en dan langer dan een half uur doorslaapt.
Ik ben het zatHalf uurtje geleden dacht ik erover om het ff van me af te schrijven en te posten. Dan kan ik daarna gaan liggen. Maar nu denk ik weer, da's nutteloos, moe blijf je toch wel en slapen kun je niet. Dus koffie gezet, m'n string weer aangetrokken, sport-BH opgezocht, FOK!Ken is immers topsport, en me aan het voorbereiden op het Eurovisie Songfestival. Vandaar de string, zullen weer vele violen langskomen.
Ik ben het zat.Jullie zullen denken Tong is echt ziek, hij post zelfs meer dan een oneliner. Dan hebben jullie daar helemaal gelijk in. In het kader van het Songfestival zou ik zelfs willen zeggen dat er nu muziek in me zit. Jullie zullen hopen dat ik snel weer beter ben, hoef je heel die lappen tekst van die idioot niet meer te lezen.
Ik ben het zat. Ik ga afsluiten lieve kijkbuis-vriendjes en mede-FOK!Kers. Tot zo, ergens anders op het forum. Mogen jullie me weer gaan uitschelden en kan ik ouderwets met een gevatte oneliner reageren. Vroeger rond deze tijd kwam ik als laatste de voetbalkantine uitgerold. De eerste woorden die ik dan sprak waren :
'Mijn God, wat ben ik zat.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !