er hing een notice aan een boom in velen geloof ik waar er hoog voor betaald zou worden maar die notice ben ik kwijtquote:Op maandag 25 mei 2015 12:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij wie verkoop je ze dan? De herbalists in WO geven het meest maar dat is ook maar 16 orens per stuk.
Dat was in Velen toch? Waarschijnlijk zit je in een ander gedeelte van de map en dan moet je eerst uitzoomen, Velen selecteren en daar staat dan de juiste waypoint.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef Rijst het volgende:
Bij de quest family matters moet ik alleen nog de weerwolf verslaan. Was ondertussen andere quests gaan doen om te levelen. Nu staat het huis vam de weerwolf niet op mn minimap. Hoe kan ik nu weten waar ik naartoe moet?
Ik bedoelde eigelijk wild at heart. Maar is idd ook in Velen. Ik zit al in Velen. Als ik helemaal uitzoom naar het overzicht zie ik wel een geel rondje bij Velen en wanneer ik inzoom kan ik de waypoint nergens vinden.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was in Velen toch? Waarschijnlijk zit je in een ander gedeelte van de map en dan moet je eerst uitzoomen, Velen selecteren en daar staat dan de juiste waypoint.
Weet je nog welk dorp?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk wild at heart. Maar is idd ook in Velen. Ik zit al in Velen. Als ik helemaal uitzoom naar het overzicht zie ik wel een geel rondje bij Velen en wanneer ik inzoom kan ik de waypoint nergens vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was in Velen toch? Waarschijnlijk zit je in een ander gedeelte van de map en dan moet je eerst uitzoomen, Velen selecteren en daar staat dan de juiste waypoint.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:01 schreef Baszh het volgende:
[..]
Weet je nog welk dorp?Geen idee meer. Ben wel daar geweest maar zou echt niet meer weten waar dat was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelende bug.
als je een swing aan ziet komen simpelweg blocken. Daarna 3 hits, rinse and repeat. Het is bijna een qt event.quote:
Het huisje met die grot is links schuin boven het kleine dorpje Blackthough (not sure if goed gespeld). Net vanochtend afgemaakt, dat klere beest. Heeft me 10 pogingen ofzo gekostquote:Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk wild at heart. Maar is idd ook in Velen. Ik zit al in Velen. Als ik helemaal uitzoom naar het overzicht zie ik wel een geel rondje bij Velen en wanneer ik inzoom kan ik de waypoint nergens vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het huisje met die grot is links schuin boven het kleine dorpje Blackthough (not sure if goed gespeld). Net vanochtend afgemaakt, dat klere beest. Heeft me 10 pogingen ofzo gekost
Ik zit vast met Family matters;Vrouw gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
[..]
Het huisje met die grot is links schuin boven het kleine dorpje Blackthough (not sure if goed gespeld). Net vanochtend afgemaakt, dat klere beest. Heeft me 10 pogingen ofzo gekost
Ik zit vast met Family matters;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Thanks, straks eens proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zit vast met Family matters;Datzelfde probleem heb ik ook in family matters. 2e bug al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik zit vast met Family matters;Volgens mij moet je nog een quest open hebben staan, die ook daar mee te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Niet te snel het een bug noemenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Datzelfde probleem heb ik ook in family matters. 2e bug al.
Weet niet of het een bug is eerlijk gezegd, er staat wel in questlog van look for clues, maar niet waar. Kan gewoon de bedoeling zijn dat je een speurneus moet zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 14:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Datzelfde probleem heb ik ook in family matters. 2e bug al.
'search the area around the smokehouse' ?quote:
Ik zag de map van Velen voor de eerste keer en kon geen "what the fuck dit is groooooooooooooot" onderdrukken.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Wat me telkens weer verbaast trouwens is de grootsheid van het spel, en dan niet alleen in map grootte, maar toen ik in Oxenfort kwam viel m'n mond echt open. Wereld is al zo groot, en dan zou dit nog maar een klein stadje zijn vergeleken met Novigrad waar ik nog helemaal niet ben geweest.
Vind het wat dat betreft echt een bazenspel, qua sfeer, grootsheid, het is echt enorm allemaal. Grote gebouwen, grote bruggen.
Heb 't al eerder gezegd maar het voelt alsof ik in een soortgelijke wereld rondloop als LOTR, laat ik daar nou best wel fan van zijn.. Echt heerlijk.
Nee, "Look for clues in Velen" of iets dergelijks, zit nu niet in de game dus weet het niet precies, maar wat googlen heeft me al een goeie tip opgeleverd, en gelijk aan wat Nick-Gizmo al zeiquote:Op maandag 25 mei 2015 14:27 schreef Baszh het volgende:
[..]
'search the area around the smokehouse' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |