quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:45 schreef Brecht35 het volgende:
Zo zie je maar weer hoe Real-gezind de scheidsrechters zijn. Dit is al het zoveelste onterecht afgekeurde doelpunt van Lionel Messi.
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.quote:
Want Barça/Messi worden altijd benadeeld enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
En zijn weak footquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef opreis het volgende:
overigens best veel doelpunten met het hoofd dit seizoen van messi
Laat gaan joh, Barça staat uiteindelijk met de prijzen in de handquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Grow up? Met al die penalties van Ronaldo en in mijn vers geheugen meteen 2/3 onterecht afgekeurde doelpunten van Messi kan je moeilijk zeggen dat de scheidsrechters de topschuttersranglijst NIET beïnvloeden.
nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
TT had natuurlijk 6raciesXavi moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |