Credit to the artists
Deze kwam ik tegen op een counterstrike site, kvondt hem wel leuk, maar op de site van TIM http://www.timfanpage.tk staan er nog veel meer leuke fakepics!
Cool dat iemand al zo vrij was om mijn foto te posten
quote:Ik haat CS as a matter van feit
Op maandag 11 november 2002 20:56 schreef Batsies het volgende:
[afbeelding]Deze kwam ik tegen op een counterstrike site, kvondt hem wel leuk, maar op de site van TIM http://www.timfanpage.tk staan er nog veel meer leuke fakepics!
quote:*niet echt grappig vindt*
Op dinsdag 19 november 2002 21:29 schreef MSXUser het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Geweldig! Binnenkort ook maar weer eens met Photoshop aan de slagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:die twee afbeeldingen zijn echt geweldig!!!!
Op donderdag 28 november 2002 13:23 schreef Christine het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldig deze fakes, bijna net zo leuk als de BB-fakes...
quote:Ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 28 november 2002 13:23 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:43 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ROFLOL!
Op maandag 11 november 2002 20:56 schreef Batsies het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Deze kwam ik tegen op een counterstrike site, kvondt hem wel leuk, maar op de site van TIM http://www.timfanpage.tk staan er nog veel meer leuke fakepics!
btw, duiveltje, heb je meer van die plaatjes, van tv opgenomen bedoel ik.
quote:Ja ik heb er wel een zooi
Op zondag 2 maart 2003 19:29 schreef Zero_Cool het volgende:
die 1e van duiveltje vind ik zoo zieligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.btw, duiveltje, heb je meer van die plaatjes, van tv opgenomen bedoel ik.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:43 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ff uit nieuwsgierigheid, wat ga je ermee doen?
Op zondag 2 maart 2003 22:46 schreef Zero_Cool het volgende:
zou jij misschien daar wat van online kunnen zetten? Of als je bijv msn hebt, kun je mij dan toevoegen? fvenema_84@hotmail.com
kep helaas geen icq
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop