abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6746149
de eerste werd weggehaalt dus opnieuw

Ik maak Darkambient onder de naam Vervamon. Het is meer folk gericht dus zoals mortiis, wongraven, burzum, enz.
Met vervamon heb ik 1 demo uit getiteld "Old" een tweede volgt binnenkort

Meer info is te vinden op www.vervamon.tk en mp3'tjes zijn te luisteren op www.mp3.com/vervamon
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan heb ik ook nog een project genaamt Procyon-X. Darkambient Astral Magic zoals het eens omschreven werd. Het is dus een vorm van darkambient, maar dan meer spacy gericht. Liefhebbers van Neptune Towers zullen dit zeker kunnen waarderen.

Meer info is te vinden op www.procyon-x.tk en mp3'tjes zijn te luisteren op www.mp3.com/procyon_x

pi_6746891
Je eigen muziek promoten is okay, maar niet zoals je vorige topic wat overigens gewoon op slot zit, waar je ook dingen te koop aanbiedt. Daar is Fok! niet voor bedoeld.
pi_6747384
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:02 schreef Seborik het volgende:
Je eigen muziek promoten is okay, maar niet zoals je vorige topic wat overigens gewoon op slot zit, waar je ook dingen te koop aanbiedt. Daar is Fok! niet voor bedoeld.
waarom mag ik m'n eigen muziek niet aan de man brengen?
*misschien was het een beetje op een lompe manier, maar toch*
pi_6747396
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:25 schreef markam het volgende:

[..]

waarom mag ik m'n eigen muziek niet aan de man brengen?

Omdat dit verkoopsite is, als je iets op die manier wil verkopen neem je maar contact op met de FA's.

MP3's van je eigen werk plaatsen, best, dingen verkopen om er zelf beter van te worden niet.

pi_6747447
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:26 schreef Seborik het volgende:
MP3's van je eigen werk plaatsen, best, dingen verkopen om er zelf beter van te worden niet.
luister es als ik er zelf beter van had willen worden, dan had ik em én duurder gemaakt én was ik backstreetboys achtige muziek gaan maken
pi_6747458
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:28 schreef markam het volgende:

[..]

luister es als ik er zelf beter van had willen worden, dan had ik em én duurder gemaakt én was ik backstreetboys achtige muziek gaan maken

Maakt niets uit, hier mag het niet.
pi_6747476
ik ken je muziek al
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_6747537
hmm waarvan? ik bedoel hoe heb je mijn muziek ontdekt?
  † In Memoriam † maandag 11 november 2002 @ 21:34:55 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6747583
Tot op de dag van vandaag mag er door users op dit forum niets te koop aangeboden worden. Ook niet voor 1 Eurocent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6747688
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Tot op de dag van vandaag mag er door users op dit forum niets te koop aangeboden worden. Ook niet voor 1 Eurocent.
dus als ik de demo gratiz aanbied, maar ze wel 3,50 verzend en verpakking laat betalen, mag het wel? Dan geef ik hem gewoon weg!
  † In Memoriam † maandag 11 november 2002 @ 21:44:35 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6747838
Nee, ook dan niet.
Discussie hierover heeft verder weinig zin, het mag gewoon niet. Punt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6747994
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:32 schreef markam het volgende:
hmm waarvan? ik bedoel hoe heb je mijn muziek ontdekt?
je hebt mij een link gemaild
darkambient.pagina.nl
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_6752590
ow die maak jij. jah nu herinner ik me de naam ook wel idd. Vervamon stond er zo op alleen voor procyon-X duurde het langer. Maar ze staan er allbei op dus thanx daarvoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')