Jedi, dat ik jou niet als relatiemateriaal zie, niet in de laatste plaats vanwege je bezitterige gedrag, wil niet zeggen dat ik vervelend ben.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:13 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n vervelend mens bent, qua muzieksmaak kom je bizar erg met me overeen![]()
OT:
Heeft er meer mee te maken dat je achter de rug van je vriendje om contact met andere jongens wil, plus het aandachtsgeile gedoe als het even minder loopt tussen jou en je gozerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jedi, dat ik jou niet als relatiemateriaal zie, niet in de laatste plaats vanwege je bezitterige gedrag, wil niet zeggen dat ik vervelend ben.
Maar goed. Nog een keer deze:
![]()
OMG!SERIEUS?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat je achter de rug van je vriendje om contact met andere jongens wil, plus het aandachtsgeile gedoe als het even minder loopt tussen jou en je gozermaak je geen zorgen overigens, the feeling is mutual. ik heb je nooit relatiemateriaal gevonden. en bezitterig? bitch please. ik zou je niet eens aanraken als ik er betaald voor kreeg
seriously, not even a little bit interested in you. dus waar je dat vandaan haalt? volgens mij was t probleem dat ik geen zin had dat je zielig kwam doen over je vriendje, maanden nadat ik je had verteld niet geïnteresseerd te zijn in enkel vriendschap. en ik je nogmaals vriendelijk verzocht om op te hoepelen. maar np!
Wist ook niet dat je me geblokkeerd had trouwens, omdat ik geen poging heb ondernomen contact met je te krijgen
Ik weet niet waar je dat smeken vandaan haalt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
OMG!SERIEUS?
Was dat zo gegaan? Zal ik je DM's openbaar maken waar je smeekte dat ik jou aub niet als straight gayfriend moet zien?
![]()
Laat me voortaan met rust, goed? Probeer mij maar gewoon te vergeten. Ik ben niet voor jou. Je vindt wel iemand die bij je past.
Oh, en dit is een muziektopic.
Hm, als ik jou heb geblokkeerd, hoe heb jij dan het contact verbroken? Als jij het contact zelf verbreekt, waarom quote je me dan overal?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:53 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat smeken vandaan haalt?Ik heb indertijd t contact verbroken nadat je me vertelde dat je iemand had leren kennen. En toen je laatst randomly zielig kwam doen in mn DM, heb ik je gezegd dat ik geen zin heb om je gay vriendje te zijn waarbij je komt uithuilen
Niet meer, en niet minder.
Ik quote je nu 1x omdat t me op begon te vallen hoeveel vd zelfde muziek je luistert, en ik dat jammer vondquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:56 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hm, als ik jou heb geblokkeerd, hoe heb jij dan het contact verbroken? Als jij het contact zelf verbreekt, waarom quote je me dan overal?
Waar maak ik DMs openbaar? Heb toch niet gezegd wat ze zei?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:05 schreef artelligence het volgende:
WowJe hebt er wel een handje van om DM's en PM's openbaar te maken, of niet Jedi? Maar zo doe je dus tegen iedere fok!ster die geen interesse heeft in meer?
Ik luister naar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |