abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2015 @ 01:14:38 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152935871
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:42 schreef jackie12 het volgende:
Mijn scenario waarin gidsen, zonen van gidsen, taxichauffeurs, en andere verdachten verantwoordelijk zijn voor de dood van Kris en Lisanne komt als ik het topic open boven in de OP te staan.

Is namelijk tot stand gekomen na samenwerking in dit topic. ^O^

El Matador, het is ook niet zo gek dat Hans K niks met dit topic te maken wil hebben als je deze bagger naar hem gestuurd hebt.
Ik heb nog wel wat mooie video's en foto's voor je! Stuur je de linken via PM door.

Denk serieus dat het een beter beeld gaat geven van veilig Boquete.

Gisteren Ross Kemp gekeken, geeft een goed beeld van de interne problemen in "nieuwe landen".
PNG heeft nl dezelfde problemen als Panama.
Zag veel gelijkenissen.
  maandag 25 mei 2015 @ 03:13:35 #177
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152937343
quote:
12s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:23 schreef El_Matador het volgende:

=========

Testcase Canon XS270 (Perico & Domnivoor)

Hypothese: de fotonummers en -tijden zijn compleet door elkaar gehusseld. _491 is genomen ná _508 etc.

- Maak een paar foto's op een bepaald tijdstip (de "normale serie" tot aan _508)
- Verander de tijd op de camera zó dat de volgende foto's genomen worden om 13:00 (_500 (op dat moment nog _509)), 12:42 (_493 (op dat moment nog _510)) en 12:03 (_491 (op dat moment nog _511))
- Hang het SIMkaartje aan een computer
- Verander de foto-IDs van _509+ (foto's ná _508 genomen, maar terug in de tijd gezet) in _500 (was _509) _491 (was _511), _493 (was _510), etc.
- Staat de foto op het kaartje dan ineens midden in de serie zoals we hem nu hebben (dus _491 vóór _499, terwijl die in werkelijkheid pas rond 15:47 genomen is, maar terug in de tijd geplaatst door een andere cameratijd ingesteld te hebben)
- Staat de foto dan juist in de tijd ook
- Bekijk alle EXIFdata en check of er geen enkel spoor te vinden is en vergelijk de verschillen met een normale fotoserie zonder met ID's of fotocameratijden gerommeld te hebben
Dankjewel voor dit leuke experiment, dat ik gepoogd heb naar de letter uit te voeren, met de Canon Powershot SX 270 HS camera.

Als startsituatie had ik onze "originele" 491-550 foto's op de geheugenkaart van de camera gezet.
493, 508 en 542 worden daarvan overigens niet door de camera weergegeven, die JPEG's zijn blijkbaar niet courant.

Je kunt overigens op de camera van die foto's ook wat gegevens en een Histogram opvragen, waarbij de lucht van foto 500 dan plots hevig gaat flikkeren, maar dit terzijde:


Okee, het sleutelmoment was allereerst het terugzetten van datum en tijd op de camera:


De genomen foto's kregen dan een nummering van 551 en volgende, omdat de ons bekende 550 de rij sloot op de geheugenkaart.

Echter, dan treed er een cruciaal fenomeen op. De foto's genomen na het terugzetten van datum en tijd, werden zowel in het bestaande archief 102 als in een nieuw archief 103 geplaatst.

Zoiets merkt het NFI echt wel. Dus een foto manipulator die in Panama in de jungle alleen met de camera heeft lopen knoeien, acht ik uitgesloten. Die loopt tegen de lamp.

Ok, dan heb je dus een PC nodig. De ons bekende foto serie ziet er zo uit in Windows Verkenner en die voldoet totaal niet, omdat je daar 1 april 2013 wil zien:


Echter, de drie nieuwe foto's die ik maakte, met teruggezette datum en tijd van de camera, zien er keurig uit:


Ik heb enkel de naam veranderd met de PC, voor de rest is dit het werk van de camera.

Dan moet je met de gratis Exif Tool software wel nog even het interne archiefnummer van de foto veranderen. Dat gaat als volgt, met deze opdrachtregel:


Ik sla alles direct op de geheugenkaart op en daarom worden er geen extra XMP secties toegevoegd aan de metadata. Dat is dus ook goed verlopen.

Alleen blijf je dan met één regeltje in de metadata zitten dat manipulatie verraadt:


Dat veld heb ik zo snel niet weten te overschrijven, dat verbiedt de software. Je kunt er op gokken, dat een NFI bij het lezen van de gegevens de FILE sectie negeert, of dat die door hun eigen PC- File Access Date wordt overschreven.

Ik heb verder alle gegevens vergeleken en die lijken in alles op normale foto's, zonder verdenking van manipulatie, op dat ene veld na.

Om op de vraag terug te komen:

Voor de camera heeft de naam van het bestand prioriteit, niet de datum en tijd. Ook een IMG_493 van 2015 zou tussen IMG_491 en IMG_499 van 2013 in staan.

Maar met een gemanipuleerde datum en tijd en nieuw gecorrigeerd EXIF bestandsnummer, past hij naadloos in de serie en staat hij juist qua tijd.

Aangenomen dat je als manipulator dan ook een nieuwe geheugenkaart hebt geformatteerd in het proces, zodat het foto archief 103 niet terug te halen is, door een teruggezette datum in het leven geroepen.

Als je het echt goed wilt doen, zet je je PC tijd en datum precies terug naar de foto tijd als je het archiefnummer van de foto in Exif Tool verandert, zodat de File Access Time identiek is aan de foto creatietijd.

Anders word je mogelijk ontdekt door dat niet herschrijfbare gegeven. Of, als je metadata van foto's onderling uitwisselt als manipulatie truc, kun je gepakt worden door dingen in de data die niet op de foto voorkomen.

Maar je kunt dus een heel eind komen, zeker als er door een NFI alleen op zaken als datum en tijd primair is gelet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 25-05-2015 03:20:21 ]
pi_152937416
Geweldig weer Perico. ^O^

Die FileAccessDate lijkt me een standaardveldje dat je niet over het hoofd ziet.

Als echter ook de computertijd waarmee je deze fotoserie zou faken ook terugzet, zal die datum ook "goed" komen te staan dus?

Probleem wordt dan dat die manipulerende partij zo sluw moet zijn dat al deze handelingen samen toch echt blijven wijzen op een superhandige psychopaat. Dat in een rustig veilig dorpje in Panama lijkt me echt teveel filmscenario.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 25 mei 2015 @ 03:33:53 #179
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152937479
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:24 schreef El_Matador het volgende:
Die FileAccessDate lijkt me een standaardveldje dat je niet over het hoofd ziet.

Als echter ook de computertijd waarmee je deze fotoserie zou faken ook terugzet, zal die datum ook "goed" komen te staan dus?

Probleem wordt dan dat die manipulerende partij zo sluw moet zijn dat al deze handelingen samen toch echt blijven wijzen op een superhandige psychopaat. Dat in een rustig veilig dorpje in Panama lijkt me echt teveel filmscenario.
Ja, in dat laatste moet ik je gelijk geven. Je moet echt aan zoveel dingen tegelijk denken. Je kunt een boel details naar je hand zetten, maar het grote geheel, alles dat moet kloppen... ook als je twee maanden de tijd hebt, je hoofd gaat ervan duizelen.

Het grote geheel lijkt te complex, de sporen van je PC uitwissen tot in alle geledingen lukt niet 100%.

1 minuutje kijken naar data van 1 originele foto zou voldoende zijn mogelijk om al deze "zorgen" in de prullenbak te gooien. Wellicht dat dat ooit mogelijk zal zijn.
pi_152937688
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:33 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, in dat laatste moet ik je gelijk geven. Je moet echt aan zoveel dingen tegelijk denken. Je kunt een boel details naar je hand zetten, maar het grote geheel, alles dat moet kloppen... ook als je twee maanden de tijd hebt, je hoofd gaat ervan duizelen.

Het grote geheel lijkt te complex, de sporen van je PC uitwissen tot in alle geledingen lukt niet 100%.

1 minuutje kijken naar data van 1 originele foto zou voldoende zijn mogelijk om al deze "zorgen" in de prullenbak te gooien. Wellicht dat dat ooit mogelijk zal zijn.
Precies.

Waar die iemand ook rekening mee moet houden (wat af te leiden is uit de cameratijd, maar toch) is de pc eerst op Nederlandse wintertijd zetten om die fototijd goed te krijgen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152938205
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:10 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Inderdaad, kaarten met deze kwaliteit bestaan er ook van de regio Boquete en ten noorden van de CD. Al enige tijd in mijn Bucket:
http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=32

Als je de schone versie wilt, kan ik die ook posten. formaat is 3,3 mb. Dat is prima t.o.v. de details op de kaart zelf.

Nadeel: Deze kaarten zijn al oud. Field check in 1965. Er staan ook geen looppaden op.
Voordeel, Meer detail, meer lanschapselementen dan bij Google ondergrond, geen rivieren die over heuveltjes stromen. Steilheid van hellingen blijk beter uit kaartbeeld. Is gewoon een echte kaart.
Deze kaarten ken ik. Ik heb ze beide gepost.

De onderste staat in BoqueteGuide en de bovenste heb ik van Tommy Guardia. Het nadeel van TG is, dat hun kaarten van het gebied onder de CD, wel namen van cerros en quebradas noemen, maar die van het gebied erboven, helemaal niet. Terwijl ook daar quebradas en cerros zijn.
En: de schaal van TG is 1:50.000.
pi_152938479
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:31 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Deze kaarten ken ik. Ik heb ze beide gepost.

De onderste staat in BoqueteGuide en de bovenste heb ik van Tommy Guardia. Het nadeel van TG is, dat hun kaarten van het gebied onder de CD, wel namen van cerros en quebradas noemen, maar die van het gebied erboven, helemaal niet. Terwijl ook daar quebradas en cerros zijn.
En: de schaal van TG is 1:50.000.
Ok, kunnen we hieruit nu concluderen dat de meiden niet zijn teruggekeerd en aan de Boquete kant in een ravijn zijn gevallen? En dat die allemaal zijn onderzocht?
pi_152938509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:25 schreef jackie12 het volgende:
Dit staat in de OP direct onder AFK:

"Deze overzichtsvideo van de fatale wandeling is het resultaat van de samenwerking in dit topic-feiten tot 10-9 verwerkt"


Jackie: OMG staat dit er in???

na 2.00 min: "It's heartbreaking to know the parents arrived on april 8th in Boquete, while their daughters were struggling in the jungle just max 18 km away."

na 3.37 min weet El Matador waar alle ellende heeft plaats gevonden

En bij "dangers" zijn criminelen het minst waarschijnlijk na 6.32 min

Na 12.31 min weet mata ook waar de foto's zijn gemaakt

Dit is een prima video voor je eigen gedachtes El Matador.
Nieuwkomers worden met jouw video langs jou gedachtes geleid alsof jouw gedachtes feiten zijn.

Schaamteloos.
De OP is nu grotendeels gemaakt (en wordt op Stasi achtige wijze gecontroleerd)
door iemand die hier in het verleden aantoonbare onware informatie postte.
smerige post van M :
Wellicht waren ze in het bezit van een gezonde lever en goede nieren
Keer op keer kaapt hij het topic en onze oude mod Lavenderr hier kan dat beamen >
dit schreef ze onlangs >doordat iemand met de regelmaat van de klok de OP toeeigent is het nu een OP met allerlei filmpjes, bedenksels, fantasieën en aannames
Filmpje is een aanfluiting ,door de belabberde resolutie is er nauwelijks goed te lezen wat er staat,inhoud is hijgerig en suggestief.
Bij het volgende topic het filmpje verwijderen s.v.p. ,ook omdat veel users hier dat willen.
Het filmpje blijft er alsmaar staan terwijl de familie heeft aangegeven er niet blij mee te zijn.
Copyright/portret rechten worden niet gerespecteerd ,want die heb je nodig om fotomateriaal in een filmpje te verwerken (zie de website van de familie)

website familie over de foto's

Onrechtmatig openbaar maken foto’s

Als familie van Kris Kremers hebben wij geen toestemming gegeven voor het op enigerlei wijze openbaar maken van foto’s uit de serie afkomstig uit de camera die gevonden is in Panama en waar haar laatste foto’s opstaan. Iedereen die foto’s op enigerlei wijze openbaar maakt van Kris zonder expliciete toestemming van haar familie, handelt derhalve onrechtmatig en zal met juridische middelen verzocht worden de wensen van de familie rondom het portretrecht te respecteren. Het recht om deze foto’s vrij te geven behoort toe aan de familie. Zij willen dan ook zelf beslissen of en zo ja wanneer deze foto’s op enigerlei wijze openbaar gemaakt mogen worden.
http://www.answersforkris.com/fotos/

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 25-05-2015 09:33:41 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 25 mei 2015 @ 09:41:56 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152938747
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

De OP is nu grotendeels gemaakt (en wordt op Stasi achtige wijze gecontroleerd)
door iemand die hier in het verleden aantoonbare onware informatie postte.
smerige post van M :
Wellicht waren ze in het bezit van een gezonde lever en goede nieren
Keer op keer kaapt hij het topic en onze oude mod Lavenderr hier kan dat beamen >
dit schreef ze onlangs >doordat iemand met de regelmaat van de klok de OP toeeigent is het nu een OP met allerlei filmpjes, bedenksels, fantasieën en aannames
Filmpje is een aanfluiting ,door de belabberde resolutie is er nauwelijks goed te lezen wat er staat,inhoud is hijgerig en suggestief.
Bij het volgende topic het filmpje verwijderen s.v.p. ,ook omdat veel users hier dat willen.
Het filmpje blijft er alsmaar staan terwijl de familie heeft aangegeven er niet blij mee te zijn.
Copyright/portret rechten worden niet gerespecteerd ,want die heb je nodig om fotomateriaal in een filmpje te verwerken (zie de website van de familie)

website familie over de foto's

Onrechtmatig openbaar maken foto’s

Als familie van Kris Kremers hebben wij geen toestemming gegeven voor het op enigerlei wijze openbaar maken van foto’s uit de serie afkomstig uit de camera die gevonden is in Panama en waar haar laatste foto’s opstaan. Iedereen die foto’s op enigerlei wijze openbaar maakt van Kris zonder expliciete toestemming van haar familie, handelt derhalve onrechtmatig en zal met juridische middelen verzocht worden de wensen van de familie rondom het portretrecht te respecteren. Het recht om deze foto’s vrij te geven behoort toe aan de familie. Zij willen dan ook zelf beslissen of en zo ja wanneer deze foto’s op enigerlei wijze openbaar gemaakt mogen worden.
http://www.answersforkris.com/fotos/
Het ergste is nog dat hij het zelf "wetenschap" noemt. Ben trouwens benieuwd met wie hij hier die video heeft gemaakt. Aangezien het een FOKproject is.
  maandag 25 mei 2015 @ 09:44:02 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152938769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:33 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, in dat laatste moet ik je gelijk geven. Je moet echt aan zoveel dingen tegelijk denken. Je kunt een boel details naar je hand zetten, maar het grote geheel, alles dat moet kloppen... ook als je twee maanden de tijd hebt, je hoofd gaat ervan duizelen.

Het grote geheel lijkt te complex, de sporen van je PC uitwissen tot in alle geledingen lukt niet 100%.

1 minuutje kijken naar data van 1 originele foto zou voldoende zijn mogelijk om al deze "zorgen" in de prullenbak te gooien. Wellicht dat dat ooit mogelijk zal zijn.
Perico, weer super bedankt voor alle tijd en energie die je erin hebt gestoken.

Ik hoop dat je ooit in de gelegenheid, kan worden gebracht om de originele foto's te mogen bekijken.
pi_152938787
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat hij het zelf "wetenschap" noemt. Ben trouwens benieuwd met wie hij hier die video heeft gemaakt. Aangezien het een FOKproject is.
een Fok project ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 25 mei 2015 @ 09:49:26 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152938827
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

een Fok project ?
Zo wordt het gebracht:
"Deze overzichtsvideo van de fatale wandeling is het resultaat van de samenwerking in dit topic-feiten tot 10-9 verwerkt"

topicfeiten en samenwerking en overzichtsvideo

Maar we weten hoe de OP wordt samengesteld, dus ook de video.
pi_152938991
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

De OP is nu grotendeels gemaakt (en wordt op Stasi achtige wijze gecontroleerd)
door iemand die hier in het verleden aantoonbare onware informatie postte.
smerige post van M :
Wellicht waren ze in het bezit van een gezonde lever en goede nieren
Keer op keer kaapt hij het topic en onze oude mod Lavenderr hier kan dat beamen >
dit schreef ze onlangs >doordat iemand met de regelmaat van de klok de OP toeeigent is het nu een OP met allerlei filmpjes, bedenksels, fantasieën en aannames
Filmpje is een aanfluiting ,door de belabberde resolutie is er nauwelijks goed te lezen wat er staat,inhoud is hijgerig en suggestief.
Bij het volgende topic het filmpje verwijderen s.v.p. ,ook omdat veel users hier dat willen.
Het filmpje blijft er alsmaar staan terwijl de familie heeft aangegeven er niet blij mee te zijn.
Copyright/portret rechten worden niet gerespecteerd ,want die heb je nodig om fotomateriaal in een filmpje te verwerken (zie de website van de familie)

website familie over de foto's

Onrechtmatig openbaar maken foto’s

Als familie van Kris Kremers hebben wij geen toestemming gegeven voor het op enigerlei wijze openbaar maken van foto’s uit de serie afkomstig uit de camera die gevonden is in Panama en waar haar laatste foto’s opstaan. Iedereen die foto’s op enigerlei wijze openbaar maakt van Kris zonder expliciete toestemming van haar familie, handelt derhalve onrechtmatig en zal met juridische middelen verzocht worden de wensen van de familie rondom het portretrecht te respecteren. Het recht om deze foto’s vrij te geven behoort toe aan de familie. Zij willen dan ook zelf beslissen of en zo ja wanneer deze foto’s op enigerlei wijze openbaar gemaakt mogen worden.
http://www.answersforkris.com/fotos/
Ik ben benieuwd naar jouw filmpje.
Make my day!
pi_152939444
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:33 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, in dat laatste moet ik je gelijk geven. Je moet echt aan zoveel dingen tegelijk denken. Je kunt een boel details naar je hand zetten, maar het grote geheel, alles dat moet kloppen... ook als je twee maanden de tijd hebt, je hoofd gaat ervan duizelen.

Het grote geheel lijkt te complex, de sporen van je PC uitwissen tot in alle geledingen lukt niet 100%.

1 minuutje kijken naar data van 1 originele foto zou voldoende zijn mogelijk om al deze "zorgen" in de prullenbak te gooien. Wellicht dat dat ooit mogelijk zal zijn.
Dank Perico voor je uitgebreide onderzoek en verslaggeving!

Even terugkomend op de hypothese "mogelijke uitwisseling van data tussen 508-509-500" (mijn jip-en-janneke bewoording);
- is dit nog steeds mogelijk?
- of, gezien je bevindingen van je laatste tests, toch niet waarschijnlijk?
pi_152939558
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:17 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ok, kunnen we hieruit nu concluderen dat de meiden niet zijn teruggekeerd en aan de Boquete kant in een ravijn zijn gevallen? En dat die allemaal zijn onderzocht?
Op basis van deze kaarten kan ik niets concluderen. Waar ik naar op zoek ben, is een kaart met een schaal van minder dan 1:50.000, van het gebied ten noorden van de CD. Met ingetekende cerro's en qda's en hun benamingen en hoogtelijnen.

Om te kunnen concluderen dat ze mogelijk aan Boquete zijde zouden kunnen zijn gevallen, moet je kunnen uitsluiten dat ze aan de achterzijde zouden zijn vallen.

De foto's en onderzoek naar de foto's door oa Perico zijn ook van belang.

Uiteraard, er zelf heen gaan en met eigen ogen zien en vastleggen, is de beste methode.
pi_152939584
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2015 03:24 schreef El_Matador het volgende:
Geweldig weer Perico. ^O^

Die FileAccessDate lijkt me een standaardveldje dat je niet over het hoofd ziet.

Als echter ook de computertijd waarmee je deze fotoserie zou faken ook terugzet, zal die datum ook "goed" komen te staan dus?

Probleem wordt dan dat die manipulerende partij zo sluw moet zijn dat al deze handelingen samen toch echt blijven wijzen op een superhandige psychopaat. Dat in een rustig veilig dorpje in Panama lijkt me echt teveel filmscenario.
Een superhandige psychopaat in het gebied waar K en L omkwamen is een mogelijkheid want die woont daar
De autoriteiten kunnen belangen hebben om eea te manipuleren en hebben zeker de know how
Niet alle locals zijn simpel ;)

boquete.ning.com/xn/detail/1434455:Comment:695601?xg_source...
May 12, 2015 - 5 posts - ‎4 authors
Is there any place in Boquete or David that can unlock an iPhone 5 locked ... Take it to a cell phone store generally run by very smart Chinese.

(Deze reactie is inmiddels verwijderd op boquete.ning)
pi_152939847
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:46 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Een superhandige psychopaat in het gebied waar K en L omkwamen is een mogelijkheid want die woont daar
Niet in het gebied waar Kris en Lisanne verdwenen; daar woont geen hont.

Welke psychopaat bedoel je? Die muggenolieverkoper? :D Een man van ergens in de 60 die eventjes zware arbeid gaat verrichten (lichamen verslepen), klims maakt de jungle in en ook nog eens verstand heeft van manipulatie?

quote:
De autoriteiten kunnen belangen hebben om eea te manipuleren en hebben zeker de know how
Niet alle locals zijn simpel ;)

boquete.ning.com/xn/detail/1434455:Comment:695601?xg_source...
May 12, 2015 - 5 posts - ‎4 authors
Is there any place in Boquete or David that can unlock an iPhone 5 locked ... Take it to a cell phone store generally run by very smart Chinese.

(Deze reactie is inmiddels verwijderd op boquete.ning)
Ik zeg helemaal niet dat locals "simpel" zijn. :') en ja, die Chinezen heb je daar, en dan?

"Hey eh, luister, kun je even deze telefoon terug in de tijd zetten, dan ga ik even oproepen doen, zonder netwerk, en kun je hem dan weer goed zetten?"
"Oh en doe er gelijk deze camera bij, kun je de computertijd alsjeblieft vervalsen en dan de foto's op het kaartje lezen, manipuleren en dan mijn kaartje teruggeven?"
"Oh, ja, ik had je ook deze spullen kunnen verkopen en er geld aan verdienen, maar dat zou alleen maar verdacht zijn en sporen naar mij toe opleveren, net als die 83 dollar, interesseert me niet, ik wil alleen een perfecte moordzaak-die-geen-moordzaak-is opzetten en ermee wegkomen"


Heb je nou écht niet door hoe dom die veronderstellingen zijn zeker omdat niemand buiten FOK! met enige kennis nog gelooft in een misdrijf, behalve wat "bezorgde vrouwkes" op Boquete-ning misschien. En die mensen hebben meer en betere data dan wij. Al 10,5 MAAND lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 25-05-2015 11:08:53 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 25 mei 2015 @ 11:06:07 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152939903
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:46 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Een superhandige psychopaat in het gebied waar K en L omkwamen is een mogelijkheid want die woont daar
De autoriteiten kunnen belangen hebben om eea te manipuleren en hebben zeker de know how
Niet alle locals zijn simpel ;)

boquete.ning.com/xn/detail/1434455:Comment:695601?xg_source...
May 12, 2015 - 5 posts - ‎4 authors
Is there any place in Boquete or David that can unlock an iPhone 5 locked ... Take it to a cell phone store generally run by very smart Chinese.

(Deze reactie is inmiddels verwijderd op boquete.ning)
Ook de club van Robbert I. was erg handig, met persoonsgegevens, computers en bankgegevens.
  maandag 25 mei 2015 @ 11:07:35 #194
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152939928
[quote]9s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet in het gebied waar Kris en Lisanne verdwenen; daar woont geen hont.

Welke psychopaat bedoel je? Die muggenolieverkoper? :D Een man van ergens in de 60 die eventjes zware arbeid gaat verrichten (lichamen verslepen), klims maakt de jungle in en ook nog eens verstand heeft van manipulatie?

[..]

Ik zeg helemaal niet dat locals "simpel" zijn. :') en ja, die Chinezen heb je daar, en dan?

[i]"Hey eh, luister, kun je even deze telefoon terug in de tijd zetten, dan ga ik even oproepen doen, zonder netwerk, en kun je hem dan weer goed zetten?"
"Oh en doe er gelijk deze camera bij, kun je de computertijd alsjeblieft vervalsen en dan de foto's op het kaartje lezen, manipuleren en dan mijn kaartje teruggeven?"
"Oh, ja, ik had je ook deze spullen kunnen verkopen en er geld aan verdienen, maar dat zou alleen maar verdacht zijn en sporen naar mij toe opleveren, net als die 83 dollar, interesseert me niet, ik wil alleen een perfecte moordzaak-die-geen-moordzaak-is opzetten en ermee wegkomen"


Heb je nou écht niet door hoe dom die veronderstellingen zijn [b]zeker omdat niemand buiten FOK! met enige kennis nog gelooft in een misdrijf, behalve wat "bezorgde vrouwkes" op Boquete-ning misschien. En die mensen hebben [b]meer en betere data[/b] dan wij. Al 10,5 MAAND lang.[/quote][/i]

Wat een vinnex-houding. Omdat Mata het niet weet, weet niemand wat.

edit:
en het zijn zeker niet alleen vinnexvrouwkes daar die de optie misdrijf open hebben staan.
Beetje domme houding om ervan uit te gaan dat die mensen daar, dat allemaal gaan benoemen in het internet.

Ps heb je een bron van die vinnexwijk in Boquete? Das voor mij namelijk nieuw. Dat er een Vinnexwijk is in Boquete.

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 25-05-2015 11:15:45 ]
pi_152940067
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet in het gebied waar Kris en Lisanne verdwenen; daar woont geen hont.

Welke psychopaat bedoel je? Die muggenolieverkoper? :D Een man van ergens in de 60 die eventjes zware arbeid gaat verrichten (lichamen verslepen), klims maakt de jungle in en ook nog eens verstand heeft van manipulatie?

[..]

Ik zeg helemaal niet dat locals "simpel" zijn. :') en ja, die Chinezen heb je daar, en dan?

"Hey eh, luister, kun je even deze telefoon terug in de tijd zetten, dan ga ik even oproepen doen, zonder netwerk, en kun je hem dan weer goed zetten?"
"Oh en doe er gelijk deze camera bij, kun je de computertijd alsjeblieft vervalsen en dan de foto's op het kaartje lezen, manipuleren en dan mijn kaartje teruggeven?"
"Oh, ja, ik had je ook deze spullen kunnen verkopen en er geld aan verdienen, maar dat zou alleen maar verdacht zijn en sporen naar mij toe opleveren, net als die 83 dollar, interesseert me niet, ik wil alleen een perfecte moordzaak-die-geen-moordzaak-is opzetten en ermee wegkomen"


Heb je nou écht niet door hoe dom die veronderstellingen zijn zeker omdat niemand buiten FOK! met enige kennis nog gelooft in een misdrijf, behalve wat "bezorgde vrouwkes" op Boquete-ning misschien. En die mensen hebben meer en betere data dan wij. Al 10,5 MAAND lang.
Nu ga je weer over tot het in het belachelijke trekken van elk ander scenario dan je eigen.

Ik geef alleen wat punten aan die het fantastische filmscenario argument afzwakken.

Ik ga verder niet reageren op dit zwaktebod van jou als reactie.
pi_152940149
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:46 schreef bladwijzer het volgende:

De autoriteiten kunnen belangen hebben om eea te manipuleren en hebben zeker de know how
Maar dat is een heel andere these. En dat valt inderdaad binnen de mogelijkheden.

Het is natuurlijk goed mogelijk dat de autoriteiten (het Panamese OM, NFI of welke overheidsinstantie dan ook) de boel loopt te manipuleren en bijvoorbeeld foto _509 heeft weggelaten/gewist.

Maar dat is nog iets anders dan 'valse sporen uitzetten', een hele verdwijningszaak zo simuleren dat het voor ALLE experts die ernaar kijken (Nederlandse politie, Nederlands OM, Nederlands NFI, alle ingeschakelde privé-experts door de families, etc. etc.) onzichtbaar blijft.

Of ben ook jij net als wat de Spetsnaz-speurneuzen hier denken, het ermee eens dat "het NFI alleen maar domme medewerkers en stagiairtjes" in dienst heeft? :o

Peter R. de Vries en de oom van Martijn en Lisanne (ex-politieagent) geloven niet in een misdrijf.
De enigen die dat -op dat moment- deden waren Dick S. en Klaas W. (hij was het toch?) die daar aan tafel zaten bij Humberto Tan. Nooit meer iets van gehoord erna, dus hoe sterk staat dat nog?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152940173
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:15 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nu ga je weer over tot het in het belachelijke trekken van elk ander scenario dan je eigen.

Ik geef alleen wat punten aan die het fantastische filmscenario argument afzwakken.

Ik ga verder niet reageren op dit zwaktebod van jou als reactie.
Ik trek niks in het belachelijke, dit wordt hier letterlijk gesteld. Door mensen die zelfs in hun inschattingen over andere forummers compleet falen en bizarre kloonbeschuldigingen uiten.

Over het enige punt dat wel stand zou kunnen houden (manipulatie door overheden), zie post hierboven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152940247
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:15 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nu ga je weer over tot het in het belachelijke trekken van elk ander scenario dan je eigen.

Ik geef alleen wat punten aan die het fantastische filmscenario argument afzwakken.

Ik ga verder niet reageren op dit zwaktebod van jou als reactie.
onbegrijpelijk ja ,die moet zelf misschien iets te verbergen hebben ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152940260
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet in het gebied waar Kris en Lisanne verdwenen; daar woont geen hont.

Welke psychopaat bedoel je? Die muggenolieverkoper? :D Een man van ergens in de 60 die eventjes zware arbeid gaat verrichten (lichamen verslepen), klims maakt de jungle in en ook nog eens verstand heeft van manipulatie?

[..]

Ik zeg helemaal niet dat locals "simpel" zijn. :') en ja, die Chinezen heb je daar, en dan?

"Hey eh, luister, kun je even deze telefoon terug in de tijd zetten, dan ga ik even oproepen doen, zonder netwerk, en kun je hem dan weer goed zetten?"
"Oh en doe er gelijk deze camera bij, kun je de computertijd alsjeblieft vervalsen en dan de foto's op het kaartje lezen, manipuleren en dan mijn kaartje teruggeven?"
"Oh, ja, ik had je ook deze spullen kunnen verkopen en er geld aan verdienen, maar dat zou alleen maar verdacht zijn en sporen naar mij toe opleveren, net als die 83 dollar, interesseert me niet, ik wil alleen een perfecte moordzaak-die-geen-moordzaak-is opzetten en ermee wegkomen"


Heb je nou écht niet door hoe dom die veronderstellingen zijn zeker omdat niemand buiten FOK! met enige kennis nog gelooft in een misdrijf, behalve wat "bezorgde vrouwkes" op Boquete-ning misschien. En die mensen hebben meer en betere data dan wij. Al 10,5 MAAND lang.
Jij bent tot de conclusie gekomen dat wij “in twee parallelle universa leven”. # 141

Dat blijkt nu wel, wat een wartaal spreek jij...

“bladwijzer” komt met realiteit.
  maandag 25 mei 2015 @ 11:30:57 #200
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152940310
quote:
15s.gif Op maandag 25 mei 2015 11:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat is een heel andere these. En dat valt inderdaad binnen de mogelijkheden.

Het is natuurlijk goed mogelijk dat de autoriteiten (het Panamese OM, NFI of welke overheidsinstantie dan ook) de boel loopt te manipuleren en bijvoorbeeld foto _509 heeft weggelaten/gewist.

Maar dat is nog iets anders dan 'valse sporen uitzetten', een hele verdwijningszaak zo simuleren dat het voor ALLE experts die ernaar kijken (Nederlandse politie, Nederlands OM, Nederlands NFI, alle ingeschakelde privé-experts door de families, etc. etc.) onzichtbaar blijft.

Of ben ook jij net als wat de Spetsnaz-speurneuzen hier denken, het ermee eens dat "het NFI alleen maar domme medewerkers en stagiairtjes" in dienst heeft? :o

Peter R. de Vries en de oom van Martijn en Lisanne (ex-politieagent) geloven niet in een misdrijf.
De enigen die dat -op dat moment- deden waren Dick S. en Klaas W. (hij was het toch?) die daar aan tafel zaten bij Humberto Tan. Nooit meer iets van gehoord erna, dus hoe sterk staat dat nog?
:+ en wat maakt dat jou?
Wij beperken het tot het schrijven op een forum, jij draagt je bevindingen naar buiten via youtube en stuurt het schaamteloos naar de familie toe.

Naast dat je anderen hier belachelijk maakt, zet je eigenhandig heel Fok te kakken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')