abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152868016

quote:
FC Twente neemt afscheid van trainer Schreuder

FC Twente stopt met Alfred Schreuder als hoofdtrainer. De leiding van de noodlijdende club onderkent dat de 42-jarige oefenmeester in zijn huidige rol 'geen enkel draagvlak' meer heeft onder supporters en sponsors, zijn doorlopende contract ten spijt. Fred Rutten, vorige week ontslagen bij Feyenoord, is een kandidaat voor zijn opvolging.

Alfred Schreuder zal begin volgende week, in een evaluatiegesprek, op de hoogte worden gesteld van de onheilstijding. De uitkomst kan voor de trainer onmogelijk als een verrassing komen. Schreuder ligt al lange tijd hevig onder vuur bij FC Twente, niet alleen bij de supporters, maar ook bij sponsors en beleidsbepalers. Zij houden hem verantwoordelijk voor de matige prestaties en het zielloze veldspel.

Schreuder heeft een tot 2019 doorlopend contract, maar FC Twente - door jarenlang wanbeleid financieel langs de rand van de afgrond balancerend - heeft 'in principe' niet de middelen de afkoopsom op te hoesten. Voorzitter Aldo van der Laan zal Schreuder voor de vorm vragen zich mild op te stellen, maar de trainer - die het liefst doorgaat en de spelersgroep achter zich weet - zal de hakken in het zand zetten en wijzen op zijn doorlopende contract. Voor FC Twente zit er derhalve niets anders op dan de verbintenis met Schreuder, al dan niet met behulp van een externe financier, af te kopen.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iner-Schreuder.dhtml
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:14:27 #2
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152868302
Twente :')
Schreuder :')
Rutten :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:18:49 #3
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152868476
Mooie afkoopsom dan :')

Laat Jansen het gewoon lekker overnemen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 mei 2015 @ 22:19:48 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_152868509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie afkoopsom dan :')

Dit. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_152868594
Echt bespottelijk om de trainer eruit te sturen met zoveel onrust bij de club. :')
pi_152868653
Als je bedenkt dat teams van Fredje Rutten in de 2e competitiehelft altijd door het ijs zakken, zou Twente komend seizoen wel eens laag in het rechterrijtje kunnen belanden
pi_152869270
Wat een schandaal!!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:40:24 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152869292
Je zou maar Fred heten. Teeven, Rutten, en nu Schreuder. :{
2000 light years from home
pi_152869417
HAHA en dan Rutten nemen, dan heb je wel ambitie hoor :')
pi_152869481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
Twente :')
Schreuder :')
Rutten :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 22:46:08 #11
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152869504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ongelofelijk hč _O- Het voetbalwereldje _O-
  Forum Admin vrijdag 22 mei 2015 @ 22:47:14 #12
35723 crew  GGMM
pi_152869544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152869800
Wat raar dat de pers dit weet voor het gesprek en dan bericht dat de trainer nog op de hoogte moet worden gesteld. Het zal nu zeker niet meer als een verrassing komen nee :')
pi_152871825
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Dingflofbips het volgende:
Wat raar dat de pers dit weet voor het gesprek en dan bericht dat de trainer nog op de hoogte moet worden gesteld. Het zal nu zeker niet meer als een verrassing komen nee :')
Twente noemt afscheid Schreuder 'pure speculatie'

Op het functioneren van Alfred Schreuder mag dan de nodige kritiek zijn, van een voortijdig afscheid van de trainer is (nog) geen sprake.
In het AD wordt gesproken van een vertrek van Schreuder die vanwege een gebrek aan draagkracht geen toekomst meer zou hebben bij de Enschedese club. In de persoon van Fred Rutten zou FC Twente al een opvolger op het oog hebben.

Bij monde van voorzitter Aldo van der Laan worden de geruchten tegenover Voetbal International ontzenuwd: 'Pure speculatie.' Ook Schreuder zelf weet van niets en is ook niet van plan zelf de handdoek te gooien.

De 42-jarige trainer heeft ook nog een doorlopend contract bij FC Twente, dat mede door de onrust door de grote financiële problemen een tegenvallend seizoen kende. De trainer kreeg daarbij ook de nodige kritiek omdat het spel en de resultaten.

http://www.vi.nl/nieuws/t(...)pure-speculatie-.htm
pi_152872425
Ik kan er niets aan doen en eigenlijk is het heel lullig, maar elke keer als ik een foto van Schreuder zie denk ik dat hij een voetbal in zijn schedel heeft laten implanteren.

:W
pi_152873702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:19 schreef NeuNeu het volgende:
Ik kan er niets aan doen en eigenlijk is het heel lullig, maar elke keer als ik een foto van Schreuder zie denk ik dat hij een voetbal in zijn schedel heeft laten implanteren.

:W
Het is geen voetbal. Dit is onderzocht door FC Twente voordat hij is aangesteld, en daarbij is een röntgenfoto genomen:

Ik moet zelf meestal aan zo'n ding denken als ik hem zie:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')