Quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef DikkeFappert het volgende:
Hoi
Hebben jullie het wel eens dat je sperma uit de piemel van je beste vriend wilt zuigen? Of dat je hoopt dat hij zijn ballen laat teabaggen in je anus, om vervolgens zijn paarse spier er tot de wortel toe in te rammen? Of dat je de diepe wens hebt om in een gevangenis je zeepje te laten vallen, dat jij dat opraapt en bubba ineens achter je staat en hem ongevraagd naar binnen perst? Ik namelijk niet.
Zolang je maar van Johannes afblijft. Wij blijven puur voor elkaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
Natuurlijk! Overdag fantaseer ik op Paxcon, smiddags op Toto, savonds op Johannes en snachts op McGrath
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar van Johannes afblijft. Wij blijven puur voor elkaar.
Akkoord. Regelen we na m'n vakantie welquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we een omgangsregeling treffen.
Wij moeten ook even een omgangsregeling treffen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
Natuurlijk! Overdag fantaseer ik op Paxcon, smiddags op Toto, savonds op Johannes en snachts op McGrath
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wij moeten ook even een omgangsregeling treffen.
Krijg je wel nachtdiensttoeslag?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wij moeten ook even een omgangsregeling treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |