Veel plezierquote:
Nou ja, over een uur of vier met de bus. Dus ik heb nog even.quote:
Tijd genoeg om kleren e.d. te kiezen, alhoewel 4 uur.....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, over een uur of vier met de bus. Dus ik heb nog even.
Jurk hangt al klaarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijd genoeg om kleren e.d. te kiezen, alhoewel 4 uur.....
Jij in jurkjequote:
Ze ziet er prachtig uit in jurkjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij mag best wat foto's van zichzelf in de jurk plaatsen in dit topic vind ik
Ja wij weten dat dan weer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
al weet barb het nog beter want die heeft jou in het echt mogen aanschouwen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
You know it's truequote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Leuk.al weet barb het nog beter want die heeft jou in het echt mogen aanschouwen.
Rare bobbels, dat kennen wij mannen nog goed uit onze puberjaren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker leuk. Alleen jammer dat de rits aan de zijkant zit, daardoor heb je altijd een rare bobbel. Maar ja, shit happens en ik ben er blij mee
.
Ik weet nog wel dat ik tijdens de les Nederlands aan werd getikt door één van mijn klasgenoten. Hij wilde even laten zien dat ie een stijfje hadquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Rare bobbels, dat kennen wij mannen nog goed uit onze puberjaren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik tijdens de les Nederlands aan werd getikt door één van mijn klasgenoten. Hij wilde even laten zien dat ie een stijfje had.
Zijn vingerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]De eerste vraag die in mij opkomt: waar tikte hij je mee aan?
Ik weet het en het spijt me...quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet het en het spijt me...
De jongen in kwestie vond het wel heel wat dan dat hij het zo nodig moest laten zien.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar. Feit dat ik het me nog levendig voor de geest kan halen vind ik wat minder.
Jaa, zijn broek was dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]Mag toch hopen dat hij zijn broek wel dicht/aan hield?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Samzz het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is m'n jurk. Met petticoat. Wel lastig naar het toilet gaan, dat dan weer wel...
Liepen er maar meer dames in jurkjes!R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Van 't zomer iedere dag als ik de mogelijkheid krijgquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi
Liepen er maar meer dames in jurkjes!
Hopelijk krijg je dan wat meer passende complimentjes ipv van een idioot in een joggingsbroekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van 't zomer iedere dag als ik de mogelijkheid krijg.
Die idioot in een joggingsbroek is al járen geledenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dan wat meer passende complimentjes ipv van een idioot in een joggingsbroek
En ik maar denken dat de trainingsbroek rage een nieuw iets was.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, zijn broek was dicht. Maar het was zo'n trainingsbroek-achtig ding. Dus er stond een tent omhoog
.
Nooit van gabbers gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de trainingsbroek rage een nieuw iets was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |