Geile wijven met SOA'squote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat is daar eigenlijk te doen en te zienIk bedoel, wat is de aantrekkingskracht?
zou zomaar kunnen dat ik een uurtje ga spijbelen en er ook om 4 uur mee stop. Het cijferuitzoekwerk dat op de planning stond voor vandaag wil toch niet lukken met mijn brakke harsesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:03 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet tot 16:00 maar ook dat lijkt nog een eeuwigheid
Nee, ik heb korting.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Zeg Q, ik zie net een advertentie voorbijkomen van Shoestring dat je 100 euro korting krijgt, je was toch niet net te vroeg met boeken he
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat is daar eigenlijk te doen en te zienIk bedoel, wat is de aantrekkingskracht?
en geile wijven met SOA'squote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.
Maar hier moet je eerst de hele avond dure cocktails voor ze kopen en dan nog heb je niet de garantie dat ze met je meegaan.quote:
En hele grote afstanden met niksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Goedkoop bier en tempels. Heel veel tempels.
Envoor je het weet blijven ze plakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar hier moet je eerst de hele avond dure cocktails voor ze kopen en dan nog heb je niet de garantie dat ze met je meegaan.
doet me denken aan de collega die ik had toen ik een bikbaantje had als postbode. Die man ging ieder jaar met vrienden naar Thailand, Isla Margharita en meer van dat soort oorden. Kregen we na verloop van tijd weer een ansichtkaartje met "Ik ben hier drukker dan op werk"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Een monteur van ons zit momenteel op vakantie in Thailand. Zit'ie trots foto's te appen naar zijn collega's van de 18 jarige chicks die hij voor de prijs van wat hier een biertje kost, de hele dag op zijn hotelkamer mag houden.
Ohja en die andere gast die een paar jaar geleden een vrouw gekocht had in Pakistan, is ook helemaal gelukkig: ze komt weer een paar dagen naar Nederland.
En ik maar tinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |