jammer van je hoofdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
ik wist dat iemand dat ging vragen...
Je kunt ze moeilijk over het hoofd zien in de Play Store. Die troep staat overal tussen...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:36 schreef Dingflofbips het volgende:
Welke zieke geest schuimt dit soort spelletjes af
Zal me niets verwonderen als deze spellen met wat 'extra' software komen en vol zitten met reclame troep. Puur gemaakt om snel geld binnen te harken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Je kunt ze moeilijk over het hoofd zien in de Play Store. Die troep staat overal tussen...
ik kom dan ook door goede traditie niet in overbodige categorieën in de playstore.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Je kunt ze moeilijk over het hoofd zien in de Play Store. Die troep staat overal tussen...
Zullen wij eens samen spelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:35 schreef Goedzooi het volgende:
Wat is dat tegenwoordig op de Play Store van Android? Je kunt daar allemaal van die rare dokterspelletjes met rare titels downloaden zoals: Liposuctie Chirurgie Dokter, Nose Doctor - Free games, Zwangere bruid meisjes spellen, Laser Surgery Doctor, Mermaid's Newborn Baby Doctor, Baart ambulance spelletjes en nog veel meer.
9 van de 10 van die spelletjes gaan trouwens over zwangere vrouwen.
Welke zieke geest verzint deze shit??? Welke zieke geesten downloaden en spelen deze shit???
[ afbeelding ]
Het wil niet laden...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:55 schreef RodeNek het volgende:
Echte zieke geesten spelen mijn zelfgemaakte level:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.tjf?level_id=7817171
Even refreshen, gebruik je chrome?quote:
wat een kutlevel zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:55 schreef RodeNek het volgende:
Echte zieke geesten spelen mijn zelfgemaakte level:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.tjf?level_id=7817171
Je moet ook balanceren op de meteorquote:
dat lijkt me dan wel weer leuk. Een soort van moderne onschuldige variant van Dr Mengele. Beetje virtueel experimenterenquote:
Ik zie de slogan al: "Je wint als je het fout hebt!"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:15 schreef Sosa het volgende:
[..]
dat lijkt me dan wel weer leuk. Een soort van moderne onschuldige variant van Dr Mengele. Beetje virtueel experimenteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |