Nieuw glas kost ook 45 euro per m2. Daar komt natuurlijk nog wel uurloon bij voor het plaatsen als je het zelf niet kan, maar toch zou ik dan liever kiezen voor een nieuwe ruit. Zeker als de oude beglazing gewoon dubbel glas is en de nieuwe ruit HR++.quote:De kosten van het repareren van dubbel of islolatie beglazing bedragen gemiddeld tussen ¤ 45,- en ¤ 95,- per M2, zonder voorrijkosten in geheel Nederland. Dit is aanzienlijk goedkoper dan dat er een nieuw raam moet worden geplaatst.
(bron Wikipedia).quote:De verschillen in warmte-isolatie worden bovendien bereikt doordat verschillende spouwbreedten al dan niet in combinatie met een andere spouwvulling dan lucht, bijvoorbeeld Argon of Krypton toegepast worden.
Yup gewoon vervangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:53 schreef philli het volgende:
Dank voor alle tips.
oorzaak weet ik niet..om eerlijk te zijn.
denk dat ik ga vervangen....HR++
en ga de verzekering even nakijken.
en die buurkinderen...eum moeten dan 5 ramen op verschillende verdiepingen kapot schieten..zou kunnen want ze hebben allemaal slechte ogen
op de website staat het beschreven als zijnde gaatje boren en dan vloeistof in de ramen spuiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe ze een lek dubbelglas technisch uberhaupt kunnen repareren. k zie het alleen voor me als ze het raam eruit halen en het naar hun werkplaats brengen onder speciale gecontroleerde omstandigheden.
Ik ga dat vandaag dan eens lezen en ze flink uitlachen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:50 schreef philli het volgende:
[..]
op de website staat het beschreven als zijnde gaatje boren en dan vloeistof in de ramen spuiten.
Fijne tussenpersoon. Technisch valt dit gewoon onder verzekeringsfraude nml.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:54 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Wij hebben ook lekke ramen. Wij gaan ze ook vervangen. Als tip gekregen van tussenpersoon van de verzekeringsmaatschappij: laat ze vervangen en op de factuur gewoon ramen vervangen. Dan schijnt de (glas)verzekering het gewoon te vergoeden. Als erop staat vervangen lek raam dan niet.
Wij hebben er inmiddels 5 lek, 1 is al vervangen. Wetende dat de andere ook allemaal lek zullen gaan.
Alle huizen in onze wijk die dezelfde levering glas hebben gehad, hebben het zelfde probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |