Of gewoon ernaast, omdat zijn baas zo'n pussy is dat hij AH-kattenvoer koopt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:16 schreef KanaalBoot het volgende:
Die kat van je gaat straks ff flink zitten schijten op z'n kattebak
Ze schijten het weer uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat gebeurt er in zo'n kattenlijf wanneer deze ongezonde troep als wortels en erwten naar binnen krijgt.
ik wens je kat veel sterkte met zijn nierproblemenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn kat eet van alles. Rijst, erwten, broodjes pindakaas (kut kat had een keer van m'n bord gejat), bonen. macaroni/spaghetti.
En hij is helemaal gek op kaasZodra hij kaas ruikt staat hij direct bij diegene te miauwen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Je kat geen kattenvoer geven van Gucci.
Boeien, hij kan beter een leuk leven hebben. Yoloquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wens je kat veel sterkte met zijn nierproblemen
eenschquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:42 schreef lasters het volgende:
De enige echte klacht is dat TS een kattenmens is![]()
Daarnaast moet je ook geen zakken fabriek productie voer gaan halen maar gewoon echt vlees voor dieren kopen!
dierenartsen leren in hun studie een dag wat over katten en hun dieet, vers vlees is het beste brokkem zitten ook vol troep.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:01 schreef cactussoep het volgende:
Dierenartsen raden natvoer af, zit teveel zout in, afvalvlees en zorgt voor tandplak. Gewoon goede brokken kopen, dit ook tegen tandsteen. En af en toe verwennen met gekookte kip en vis![]()
Keuringsdienst van waarde had er een item over gemaakt, wat ze er allemaal ingooien..
Dat is niet omdat hij groenten nodig heeft, dat is omdat hij onderhand z'n halve vacht in zijn maag heeft zitten en dit wil uitkotsen. Nooit een kat haarballen zien uitkotsen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef sinadOH het volgende:
Katten hebben ook groenvoer nodig. Nooit een kat aan gras zien knagen?
Waarom denk jij eigenlijk beter te weten wat een kat nodig heeft dan de mensen die het kattenvoer maken TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |