alleen als ik succesvol benquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Komen we allemaal over 4-5 jaar terug om door te geven hoe het met ons gaat?
Mocht je nog een goede rekenopgave zoeken, raad ik 2013-2 opg. 19 aan. Heb er echt 25 min naar zitten starenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:32 schreef RRuben het volgende:
[..]
mwah scheikunde is niet mn beste vakvind het ook niet super interessant.
oke ga ik die wel makenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Mocht je nog een goede rekenopgave zoeken, raad ik 2013-2 opg. 19 aan. Heb er echt 25 min naar zitten staren
Is dat die fucker met extinctie en die koeienschijt(?)quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Mocht je nog een goede rekenopgave zoeken, raad ik 2013-2 opg. 19 aan. Heb er echt 25 min naar zitten staren
Ja! Ik heb er echt een half uur aan zitten kutten. Ik hoop dat niet wij zoiets krijgen...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:13 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Is dat die fucker met extinctie en die koeienschijt(?)
Dat was idd de moeilijkste rekenopgave van de laatste jaren. Eerste waar ik niet uit was gekomen de eerste keer toen ik hem zagquote:Op zondag 24 mei 2015 01:14 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ja! Ik heb er echt een half uur aan zitten kutten. Ik hoop dat niet wij zoiets krijgen...
VWO heeft nog o.a. Frans, Filo en Scheikunde. Havo o.a. AK nog.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:34 schreef Etsu het volgende:
Welke examens nog? Daarna op examenreis?
Ik lig op m'n luie reet op t strand in Turkije en ik denk aan jullie.
Ben je goed in Frans leesteksten?quote:Op zondag 24 mei 2015 10:58 schreef shaderon het volgende:
Multitasken, scheikunde filmpjes op de achtergrond, en de belangrijkste frans woorden uit teksten leren en teksten lezen
Nouja, ik heb nog nooit een onvoldoende gehaald, altijd wel rond de 6 - 6.5 voor leesteksten.quote:
Oh moet lukken danquote:Op zondag 24 mei 2015 11:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog nooit een onvoldoende gehaald, altijd wel rond de 6 - 6.5 voor leesteksten.
Maar ik sta dus een 5.7 voor Frans, dus moet wel voldoende zijn.
Welke playlist?quote:Op zondag 24 mei 2015 07:09 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Het zijn elke keer weer de biochemie vragen waar ik bijna geen punten op behaal. Ik vond dit wel een erg goede playlist, in elk geval de filmpjes van scheikundelessen (behalve de 68). De rest is wel een leuke aanvulling.
https://www.youtube.com/p(...)wBxREMSsU8ApBM8sX8wuquote:
Ik ga naar Finland de dag na de uitslag.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:34 schreef Etsu het volgende:
Als je goed in Frans leesteksten bent hoeft het ook nietquote:Op zondag 24 mei 2015 13:45 schreef Chaes het volgende:
Nog niks gedaan voor Frans, alle motivatie weg.
lekker je geld verneuken aan een vakantie terwijl het nu ook chil weer is in Nederlandquote:Op zondag 24 mei 2015 10:34 schreef Etsu het volgende:
Chil weer in Nederland? Als het warm is in Nederland is het alleen maar benauwd, is niet eens te vergelijken met het zomer weer als een land als Turkijequote:Op zondag 24 mei 2015 15:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
lekker je geld verneuken aan een vakantie terwijl het nu ook chil weer is in Nederland
Nederland benauwd noemenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:27 schreef ownz123 het volgende:
[..]
Chil weer in Nederland? Als het warm is in Nederland is het alleen maar benauwd, is niet eens te vergelijken met het zomer weer als een land als Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |