Valt wel mee. 19kg valt net binnen het acceptabele.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Af en toe gewoon een hapje eten, wat deze vrouw aan het doen is lijkt me ongezond. Je hoeft geen Shirma te worden maar gewoon normaal gewichtje.
Vind je haar knieën niet een beetje puntig?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Valt wel mee. 19kg valt net binnen het acceptabele.
Ach eenieder heeft wel wat, ligt een beetje aan je lichaamsbouw. Puntige knieen is vaak een aangeboren afwijking.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vind je haar knieën niet een beetje puntig?
quote:'Don't let this be my wife's fate': Good Samaritans across the globe flock to pay $140,000 for treatment of dying anorexic actress after she makes heartbreaking public plea alongside her devoted husband
Goed kinky ziek dit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:07 schreef Amplifier het volgende:
Ik blaf haar wel ff vol, weer wat eiwitten erbij
Tering, die foto's! Veel meer dan een skelet met huid er over heen is het in feite niet meer.quote:Op zondag 24 mei 2015 08:27 schreef computergirl het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dMe-online-plea.html
[..]
bizar idd. Ik vind het raar dat je met 19 kilo nog leeft. Wel eens docus gezien dat als mensen zo rond de 30 kilo komen vitale organen ophouden te werken.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering, die foto's! Veel meer dan een skelet met huid er over heen is het in feite niet meer.
Ze ziet er nog slechter uit dan dan een hoop mensen uit foto's/filmbeelden uit de concentratiekampen
vind het echt bizar dat een vrouw die gewoon mooi is zo eindigd. waar ligt zoiets nu aan?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
De dame in kwestie in betere en slechtere tijden:
[ afbeelding ]
Wat had jij verwacht als een meisje van die lengte zo extreem weinig weegt. Ik zei het eerder al, bij een serieus anorexiageval moet je bij iemand van die lengte denken aan 30 kg. en dat is kritisch, 19 kg. is de overtreffende trap van de overtreffende trap van ernstige anorexia. Elke minuut telt voor haar, ik verwacht dat ze het niet gaat overleven.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tering, die foto's! Veel meer dan een skelet met huid er over heen is het in feite niet meer.
Ze ziet er nog slechter uit dan dan een hoop mensen uit foto's/filmbeelden uit de concentratiekampen
Vandaag aan werk. Pakje tegel lijm. Weegt 20 kilo. Rare vergelijking maandag is zzp licht is als dat. 19 kilo. Das niks. Hoeveel wegen botten van gemiddelde vrouw?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht als een meisje van die lengte zo extreem weinig weegt. Ik zei het eerder al, bij een serieus anorexiageval moet je bij iemand van die lengte denken aan 30 kg. en dat is kritisch, 19 kg. is de overtreffende trap van de overtreffende trap van ernstige anorexia. Elke minuut telt voor haar, ik verwacht dat ze het niet gaat overleven.
19kg minus gewicht van de huid?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:07 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Vandaag aan werk. Pakje tegel lijm. Weegt 20 kilo. Rare vergelijking maandag is zzp licht is als dat. 19 kilo. Das niks. Hoeveel wegen botten van gemiddelde vrouw?
Met botontkalking wat ze ongetwijfeld heeft? Kilootje of 4, gok ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:07 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Vandaag aan werk. Pakje tegel lijm. Weegt 20 kilo. Rare vergelijking maandag is zzp licht is als dat. 19 kilo. Das niks. Hoeveel wegen botten van gemiddelde vrouw?
Je bent dan ook een grote eikel.quote:
$140.000 voor behandeling?quote:Good Samaritans across the globe flock to pay $140,000 for treatment of dying anorexic actress
Een ex van mij (jaren '80) had ook anorexia. Die kon dat allemaal heel goed uitleggen hoe dat psychologisch werkte. Volgens haar waren het vooral de "best-wel-knap-maar-net-niet" meisjes die er het meest gevoelig voor zijn, naast tig van niet-uiterlijke persoonlijkheids factoren natuurlijk. Zij kon ook zo de types aanwijzen die er gevoelig voor waren.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:57 schreef hans1985 het volgende:
[..]
vind het echt bizar dat een vrouw die gewoon mooi is zo eindigd. waar ligt zoiets nu aan?
is anorexia een ziektebeeld van de laatste tijd of vroeger ook al zo?
Ik denk dat ze meteen een hartaanval krijgt als ze dit naar binnen werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:06 schreef SeLang het volgende:
Trouwens:
[..]
$140.000 voor behandeling?![]()
[ afbeelding ]
Nogal een zware en ongezonde maaltijd voor zo'n klein lichaampje?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:06 schreef SeLang het volgende:
Trouwens:
[..]
$140.000 voor behandeling?![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |