abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152825904
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn bachelor project doe ik onderzoek naar de mogelijkheden om overvolle treinen te verminderen. Met de resultaten van onderstaande enquête kan ik aanbevelingen doen voor mogelijkheden om deze overvolle treinen te verminderen en welke compensaties daar verder voor nodig zijn.

http://www.thesistools.com/web/?id=467364

De enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen.

Met vriendelijke groeten,

Martijn
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:49:19 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_152825948
Meer treinen laten rijden.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_152825960
Hallo Martijn,

Laat je de resultaten van je onderzoek ook hier weten? :)
pi_152825988
De brandstofprijzen omlaag gooien en de motorrijtuigenbelasting afschaffen.
pi_152826043
Hallo Anne,

Als ik merk dat daar vraag naar is, laat ik de resultaten hier inderdaad weten.
pi_152826047
Gewoon fietsen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_152826066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef martijnfrederik het volgende:
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn bachelor project doe ik onderzoek naar de mogelijkheden om overvolle treinen te verminderen.

Martijn
Beste Martijn, (toch niet DÉ Martijn?)
1: meer coupes
2: zie 1

Opgelost.
5 Ferrari's op videoband!
pi_152826187
Vroeger klaagden ze ook niet over volle treinen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_152826230
Bedankt voor de alternatieven, helaas is het op het traject in mijn casus niet zo simpel.
Meer of langere treinen inzetten is vanwege de krappe planning of de huidige capaciteit op het spoor onmogelijk of veel te duur. Ook kan deze capaciteit niet vergroot worden. Verder is het belangrijk dat het openbaar vervoer gestimuleerd blijft, dus mogelijkheden buiten het ov vallen ook buiten mijn project.
pi_152826494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef martijnfrederik het volgende:
Bedankt voor de alternatieven, helaas is het op het traject in mijn casus niet zo simpel.
Meer of langere treinen inzetten is vanwege de krappe planning of de huidige capaciteit op het spoor onmogelijk of veel te duur. Ook kan deze capaciteit niet vergroot worden. Verder is het belangrijk dat het openbaar vervoer gestimuleerd blijft, dus mogelijkheden buiten het ov vallen ook buiten mijn project.
In dat geval: het gehele openbare vervoer verkopen/laten uitbaten aan/door de Duitsers.
pi_152826778
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

In dat geval: het gehele openbare vervoer verkopen/laten uitbaten aan/door de Duitsers.
De laatste treinen die in dit land door de Duitsers geregeld werden zaten anders ook goed vol.
pi_152826805
Als er niet meer materieel of langer materieel ingezet kan worden houdt het wel op en zullen er wel naar alternatieven buiten het ov gezocht moeten worden.
pi_152826927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:21 schreef Carlos93 het volgende:
Als er niet meer materieel of langer materieel ingezet kan worden houdt het wel op en zullen er wel naar alternatieven buiten het ov gezocht moeten worden.
Niet dus, vandaar mijn onderzoek ;)
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:29:04 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_152828600
quote:
ik denk dat je dan ook moet meenemen dat werkgevers flexibele werktijden moeten toestaan.
en werknemers moeten leren dat de piepers om 19u nog net zo lekker zijn.

Verder loop ik vast bij vraag 6, ik heb een kaart van mijn werkgever waar ik mee reis. Dat gaat op saldo, volgens mij ook met dalkorting. Maar ik betaal er zelf geen cent aan, heb dus geen idee of het bedrag dat op de in/uitcheckpaal staat ook daadwerkelijk het bedrag is dat mijn werkgever betaalt voor de reis.
So we just called him Fred
  FOK!fotograaf donderdag 21 mei 2015 @ 18:31:18 #15
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_152828676
Ik vind je opties erg beperkt. Veelal hebben mensen geen mogelijkheid door aansluitende treinen of andere mobiliteiten. Praktijk heeft mij geleerd dat ik vaak kies voor legere treinen, ook al heeft dat totaal een langere reistijd, maar velen dat niet doen. Verder is het mij opgevallen dat veel mensen zich niet verspreiden. Heeft ook weer met aansluitingen te maken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:51:33 #16
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_152831423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef martijnfrederik het volgende:
Hallo Anne,

Die vraag is er :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 mei 2015 @ 19:52:14 #17
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152831457
quote:
Het valt er misschien een beetje buiten, maar als de treinen te vol zijn en er geen ruimte voor uitbreiding is dan is het alternatief snelle buslijnen te laten lopen naar plekken waar veel van de treinreizigers moeten zijn. Daarbij moet je denken aan grote bedrijven en vooral scholen/universiteiten, zodat ze er zonder overstap kunnen geraken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:56:13 #18
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_152831624
Wat is een ebquete?
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:58:32 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_152831747
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef martijnfrederik het volgende:
Hallo Anne,

Tevens, leuk dat je de resultaten hier publiceert, maar beter zoek je een gaatje bij NS waar naar reizigers geluisterd wordt (zal niet meevallen, al beweren ze het tegendeel) en publiceer je de resultaten daar ^O^ Misschien dat er dan ECHT iets gedaan kan worden aan capaciteitsverbetering, reiziger op 1,2,3 en dat die roodhemden dan ook weggezuiverd kunnen worden. Man als we zo'n wereld nogeens mochten meemaken O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:48:47 #20
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_152833809
Ik wil gewoon z.s.m. van A naar B. De baas betaalt, ik reis 1e klas dus ik zit. Ik pis voordat ik in de trein stap en mijn telefoon kan 4G.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')