Beste Martijn, (toch niet DÉ Martijn?)quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef martijnfrederik het volgende:
Beste meneer/mevrouw,
Voor mijn bachelor project doe ik onderzoek naar de mogelijkheden om overvolle treinen te verminderen.
Martijn
In dat geval: het gehele openbare vervoer verkopen/laten uitbaten aan/door de Duitsers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef martijnfrederik het volgende:
Bedankt voor de alternatieven, helaas is het op het traject in mijn casus niet zo simpel.
Meer of langere treinen inzetten is vanwege de krappe planning of de huidige capaciteit op het spoor onmogelijk of veel te duur. Ook kan deze capaciteit niet vergroot worden. Verder is het belangrijk dat het openbaar vervoer gestimuleerd blijft, dus mogelijkheden buiten het ov vallen ook buiten mijn project.
De laatste treinen die in dit land door de Duitsers geregeld werden zaten anders ook goed vol.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In dat geval: het gehele openbare vervoer verkopen/laten uitbaten aan/door de Duitsers.
Niet dus, vandaar mijn onderzoekquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:21 schreef Carlos93 het volgende:
Als er niet meer materieel of langer materieel ingezet kan worden houdt het wel op en zullen er wel naar alternatieven buiten het ov gezocht moeten worden.
ik denk dat je dan ook moet meenemen dat werkgevers flexibele werktijden moeten toestaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef martijnfrederik het volgende:
Bedankt voor de alternatieven, helaas is het op het traject in mijn casus niet zo simpel.
Meer of langere treinen inzetten is vanwege de krappe planning of de huidige capaciteit op het spoor onmogelijk of veel te duur. Ook kan deze capaciteit niet vergroot worden. Verder is het belangrijk dat het openbaar vervoer gestimuleerd blijft, dus mogelijkheden buiten het ov vallen ook buiten mijn project.
Die vraag is erquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef martijnfrederik het volgende:
Hallo Anne,
Als ik merk dat daar vraag naar is, laat ik de resultaten hier inderdaad weten.
Het valt er misschien een beetje buiten, maar als de treinen te vol zijn en er geen ruimte voor uitbreiding is dan is het alternatief snelle buslijnen te laten lopen naar plekken waar veel van de treinreizigers moeten zijn. Daarbij moet je denken aan grote bedrijven en vooral scholen/universiteiten, zodat ze er zonder overstap kunnen geraken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef martijnfrederik het volgende:
Tevens, leuk dat je de resultaten hier publiceert, maar beter zoek je een gaatje bij NS waar naar reizigers geluisterd wordt (zal niet meevallen, al beweren ze het tegendeel) en publiceer je de resultaten daarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef martijnfrederik het volgende:
Hallo Anne,
Als ik merk dat daar vraag naar is, laat ik de resultaten hier inderdaad weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |