Of er is iets grondig mis bij Boeing en zien we over 3 jaar een terugroepactie van Boeingquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef mar456 het volgende:
Er is (gelukkig) niks mis met dat vliegtuig.
[ afbeelding ]
Deze foto is gemaakt op Paine Field (waar de nieuwe Boeing's staan) en er is te zien dat alle nieuwe vliegtuigen dit ook hebben.
Als er trouwens echt een deuk in zou zitten zou het vliegtuig nooit mogen vliegen.
Daar is ook een ruw variatie van gemaakt;quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef pvdplanet het volgende:
Deze heeft geen deuk maar een gat
[ afbeelding ]
Even serieus: Wat is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef pvdplanet het volgende:
[ afbeelding ]
En waarvoor wordt dat gebruikt door de NASAquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
één of andere telescoop staat er in dacht ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/SOFIA_%28observatorium%29quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
En waarvoor wordt dat gebruikt door de NASA?
http://nl.wikipedia.org/wiki/SOFIA_%28observatorium%29quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vervelende Argentijnen uit te bonjouren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Argentines can't melt steel beams.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vervelende Argentijnen uit te bonjouren.
Poch airlinesquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vervelende Argentijnen uit te bonjouren.
je hebt zelf geen deuk maar een gatquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef pvdplanet het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, ik heb hier serieus een lachstuip van gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je hebt zelf geen deuk maar een gat
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kut, ik heb hier serieus een lachstuip van gekregen
Ja inderdaad, ik schoot acuut in de lach, en toen ik 'm nog een keer las begon ik als een idioot nog harder te lachenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]toch nog een goede daad verricht vandaag
Nee, maar wel voldoende verhitten om de sterkte aan te tasten dat door het gewicht al die balken plastisch vervormen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |