Die is in elkaar gekukeld agv brand.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan building nr 7?
Hoe kan je dat nou serieus geloven als zogenaamd kritisch denker? Als je dat soort dingen gelooft dan kan ik je toch niet meer serieus nemen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die is in elkaar gekukeld agv brand.
... wonderlijk he.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou serieus geloven als zogenaamd kritisch denker? Als je dat soort dingen gelooft dan kan ik je toch niet meer serieus nemen?
Dan neem je mij toch niet meer serieus? Ik slaap er geen seconde minder om hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou serieus geloven als zogenaamd kritisch denker? Als je dat soort dingen gelooft dan kan ik je toch niet meer serieus nemen?
Zo'n enorm gebouw wat in elkaar valt door een paar kantoorbrandjes? Op precies dezelfde wijze als wat experts voor 100% zeker zeggen dat het is opgeblazen.
Wat stel je voor mijn firewall te herstellen?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... wonderlijk he.
ze zijn delusional hun 'firewall' hapert.
Ah return of the brandende prullenbak.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou serieus geloven als zogenaamd kritisch denker? Als je dat soort dingen gelooft dan kan ik je toch niet meer serieus nemen?
Zo'n enorm gebouw wat in elkaar valt door een paar kantoorbrandjes? Op precies dezelfde wijze als wat experts voor 100% zeker zeggen dat het is opgeblazen.
Even wat bekeken en doorgelezen op de bovenste site, wel beetje slecht dat hij er vogels bij haalt..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:12 schreef DeMolay het volgende:
Zie mijn voorgaande post
[..]
http://911crashtest.org/
[..]
Probleem is dat als je het vliegtuig als eeen homogene massa in de berekening beschouwt je dit ook voor het gebouw mag doen
http://911crashtest.org/w(...)zer-Steve-Deak-1.mp3
10 min
Nee- helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus... jij wil zeggen dat een las het sterkste punt is?
Deze:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dan neem je mij toch niet meer serieus? Ik slaap er geen seconde minder om hoor.
En over welke experts heb je het? Die experts van AE911Truth die verfschilfertjes voor nanothermiet aanzagen? Kijk, dié mensen neem ik dus niet serieus.
Omdat het ene het andere niet uitsluit! Optie 3 blijft in je blinde vlek hangen, beide ondervinden schade.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de vliegtuig vleugels/tail peice enz.is dan ineens sterk genoeg om zo makkelijk door stalen balken te gaan dan?
En daar is je blinde vlek voor optie C weer. Daarom is het een false dilemma.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:40 schreef Tingo het volgende:
OK- try to imagine...
Je bent piloot en je ben gezellig in je cockpit met je co-piloot,autopiloot aan, even 'n computer spelletjes,biertje en stikkie erbij, door de lucht aan 't reizen met 500kmh/500mph (maakt niet veel uit)
dan zie je ineens 'n stalen balk(zelf maat als van de toren)
Oh my God!
Je probeert om de balk te missen,maar helaas je botst met je vleugel tegen de balk aan.
Wat gaat gebeuren?
A) De stalen balk snijdt rechtdoor je vleugel.
B) De vleugel snijdt rechtdoor de stalen balk.
Noem me gek maar ik denk: A.
Maar er is veel meer schade is op de zwakkere,veel dunner,holle,veel lchter,veel zachter materiaal(zoals 'n alu vleugel),natuurlijk.imo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Omdat het ene het andere niet uitsluit! Optie 3 blijft in je blinde vlek hangen, beide ondervinden schade.
Geen false dilemma - gewoon iets dat jij wil niet beantwoorden denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daar is je blinde vlek voor optie C weer. Daarom is het een false dilemma.
Dat klopt, en dat zie je ook op 911 gebeuren. Het vliegtuig is volledig aan flarden, terwijl er nog genoeg over is van de structuur van de torens om stand te houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar er is veel meer schade is op de zwakkere,veel dunner,holle,veel lchter,veel zachter materiaal(zoals 'n alu vleugel),natuurlijk.imo.
Nee - dat zien we niet op 911 gebeuren.We zien 'n zwakkere,veel dunner,holle,veel lchter,veel zachter materiaal(alu) gaat door 'n veel,veel sterker en zwaardere materiaal(staal).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat zie je ook op 911 gebeuren. Het vliegtuig is volledig aan flarden, terwijl er nog genoeg over is van de structuur van de torens om stand te houden.
Lees nou nog eens goed wat je zelf schreef... Meer schade op het vliegtuig ja. Dat betekend niet geen schade op het gebouw! Ik denk niet dat dit simpeler uit te leggen is, maar je blijft maar vast zitten in je zwart-witte alles of niets beeld, waardoor je nog steeds dat zelfde false dilemma voor blijft leggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - dat zien we niet op 911 gebeuren.We zien 'n zwakkere,veel dunner,holle,veel lchter,veel zachter materiaal(alu) gaat door 'n veel,veel sterker en zwaardere materiaal(staal).
Dus is 'n kwestie van perceptie. Ik ben blij met mijne.
Tis weer 'n beetje genoeg dan denk ik.
Tis inderdaad a waste of time.:)
Danny Jowenko moest die inschatting maken op basis van zeer beperkte gegevens, en gaandeweg dat interview zie je hem ook steeds meer twijfelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Deze:
Die trouwens nu dood is las ik.
En apart dat jij meerdere mensen die bij het officiele onderzoek betrokken waren omtrent 911 ook niet serieus neemt dan. Dat is nu toch juist het hele verhaal wat jij zo vol overtuiging gelooft? Die terroristjes met plastic mesjes en een paar uur vliegtraining die precies in die 2 gebouwen zijn gevlogen etc etc.
bijna 100 topics zal vast wel een keer naar voren gekomen..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Baconbus het volgende:
Is in dit topic al besproken hoe de beveiliging een week van tevoren niet hoefde op te komen dagen en er onderhoudswerkzaamheden zijn verricht in dat korte tijdsbestek? Wellicht weet iemand dit, vroeg het me af, omdat teruglezen wel een enorme opgave lijkt.
Wilde gok, doel je hier op?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Baconbus het volgende:
Is in dit topic al besproken hoe de beveiliging een week van tevoren niet hoefde op te komen dagen en er onderhoudswerkzaamheden zijn verricht in dat korte tijdsbestek? Wellicht weet iemand dit, vroeg het me af, omdat teruglezen wel een enorme opgave lijkt.
Ik weet niet precies waar ik dat vandaan had maar kan me wel herinneren dat het een punt was in een langere lijst van (zogenaamde) feiten die bij elkaar wel een heel toevallig beeld schetsen. Zo was, als ik het goed herinner, ook vrij recent een nieuwe verzekering afgesloten. Wellicht dat ik er nog eens induik en de bronnen opzoek.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
bijna 100 topics zal vast wel een keer naar voren gekomen..
Maar de laatste 30 niet wat me zo bij staat, heb je beetje achtergrond info?
Thanks voor de infoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wilde gok, doel je hier op?
http://www.911myths.com/html/wtc_bomb_sniffing_dogs.html
http://www.911myths.com/html/wtc_power_down.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |